Vrijednost brenda Kia i dalje raste
Vrijednost brenda Kia i dalje raste
Kia Motors je na najnovijoj Interbrandovoj ljestvici svih svjetskih brendova zauzela 74. mjesto, a njena vrijednost ocijenjena je na 5,66 milijardi američkih dolara.
Vrijednost ovog korejskog giganta u odnosu na prošlu godinu povećala se za 5%, što je odličan rezultat pogotovo ako se zna da je njena vrijednost prije deset godina bila ocijenjena na samo 700 miliona, a prije pet godina na 1,79 miljardi dolara.
Najvrijedniji automobilski proizvođač je japanska Toyota, čija je tržišna vrijednost procijenjena na 49 milijardi dolara, a među svim brendovima to je već nekoliko godina američki Apple, koji je trenutno vrijedan 170 miljardi.
Najnoviji rezultati samo potvrđuju Kijine ambicije postati jedan od najvećih i najpoželjnijih globalnih automobilskih brendova, čega su sve više svjesni i kupci koji prepoznaju njene adute kao što su višestruko nagrađivani dizajn, najnovije tehnologije, najbolji omjer za uloženo-dobiveno i 7-godišnju garanciju kao dokaz pouzdanosti.