Volvo prodao preko 500.000 primjeraka modela XC60
Volvo prodao preko 500.000 primjeraka modela XC60
Volvo XC60, najprodavaniji Volvo automobil od 2009. godine, u aprilu je premašio brojku od 500.000 prodatih primjeraka. Sjajan rezultat, obzirom da se radi o premium SUV modelu.
Odlični prodajni rezultati modela XC60 su još jedan indikator snažnog rasta Volva u proteklom periodu, te najava blistave budućnosti. Od početka prodaje 2008. godine, XC60 je konstantno bilježio povećanje prodajnih brojki. U 2012. godini XC60 je prvi put premašio prodajnu brojku od 100.000 primjeraka i pronašao 106.203 vlasnika, da bi već 2013. godine bio prodat u preko 114.000 primjeraka. U prva četiri mjeseca 2014. godine, Volvo je prodao 41.920 primjeraka modela XC60, što predstavlja porast od 24,2 posto u odnosu na isti period 2013. godine.
„Sa modelom XC60, pokazali smo da imamo sposobnost ravnopravno se takmičiti sa našim njemačkim rivalima kao što su BMW i Audi, što nam daje snagu da isto uradimo i sa našim budućim automobilima. Ovo je automobil koji nije samo uspješan danas, već će to biti i u budućnosti.“ – izjavio je Alain Visser, stariji potpredsjednik odjela za marketing, prodaju i brigu o kupcima pri Volvo Cars kompaniji.
Jubilarni 500.000-ti primjerak Volva XC60, namijenjen je kupcu iz Sjedinjenih Američkih Država, koje su i najveće tržište za XC60 sa nekih 73.000 prodatih primjeraka. Drugo najveće tržište za XC60 je Kina sa nekih 70.000 prodatih primjeraka dosad, a slijede Njemačka, Švedska i Velika Britanija. Nekoliko je razloga za uspjeh Volva XC60. Automobil je na tržište stigao u pravom trenutku i nosio je samouvjerenost izgrađenu na uspjehu većeg XC90 modela.
„XC60 je prije svega bezvremenski automobil i odlična prezentacija svih vrijednosti Volvo brenda. Mogućnost personalizacije kroz brojne opcije opreme je dodatni faktor uspjeha. Ne vidim zašto se veći broj naših modela ne bi trebao prodavati jednako dobro. Naprimjer, uvjereni smo da će model V40 ove godine premašiti prodajnu brojku od 100.000 primjeraka. Sve to zajedno predstavlja još jedan korak prema našem dugoročnom cilju prodaje 800.000 automobila godišnje.“ – zaključuje Alain Visser.