Volvo prodaja u julu – globalni rast prodaje od 8,3 posto i jaka potražnja u Kini i Evropi
Volvo prodaja u julu – globalni rast prodaje od 8,3 posto i jaka potražnja u Kini i Evropi
Volvo Car grupacija (Volvo automobili) je u julu 2014. godine širom svijeta isporučila 36.438 automobila, odnosno 8,3 posto više u odnosu na isti mjesec prošle godine. Najveći rast prodaje od 47,8 posto, zabilježen je u Kini. To je ujedno i trinaesti uzastopni mjesec u kojem Volvo bilježi rast prodaje. U prvih sedam mjeseci 2014. godine, Volvo je isporučio ukupno 265.451 automobil, što predstavlja rast od 9,3 posto u odnosu na isti period 2013. godine.
Volvo je i u mjesecu julu nastavio sa pozitivnim rastom prodaje, uz isporuku 36.438 automobila, 8,3 posto više u odnosu na isti mjesec 2013. godine, a razlog je jaka potražnja na nekoliko ključnih tržišta.
Kina je zadržala titulu najvećeg Volvo tržišta sa 6.858 isporučenih automobila u julu, što je za čitavih 47,8 posto više u odnosu na juli prošle godine. Glavni pokretač odlične prodaje bio je „domaći“ S60L model, ali je crossover model XC60 i dalje najprodavaniji Volvo u Kini.
Još jedan sjajan rezultat, postignut je i u rodnoj Švedskoj, gdje je Volvo nadjačao ukupno tržište i u julu isporučio 4.100 vozila, što je za 25,8 posto više nego u prošloj godini. I dalje se bilježi povećana potražnja za modelima XC serije, dok su karavanski modeli V70 i V60 bili najprodavaniji.
Volvo je i u ostatku Evrope u julu bio uspješan, naročito na nekoliko ključnih tržišta. U Velikoj Britaniji je zabilježen rast prodaje od 37,2 posto, u Italiji 36,9 posto, a u Njemačkoj 28,1 posto. Volvo V40 i XC60 su najtraženiji među evropskim kupcima, a zabilježen je i povećan interes za novom Drive-E generacijom motora. Sve u svemu, prodaja u Zapadnoj Evropi u julu je porasla za 8,3 posto.
Sjedinjenje Američke Države su u julu postale drugo najveće Volvo tržište sa isporukom 4.897 automobila, a najprodavaniji modeli su Volvo S60 i XC60.
„Jako sam zadovoljan nastavkom pozitivnog momenta u našim prodajnim rezultatima. Očigledno je da kupci jako cijene naše nove proizvode i tehnološka rješenja. To je veoma ohrabrujuća stavka u našim pripremama za predstavljanje potpuno novog XC90 modela.“ – izjavio je Bernard Bradley, potpredsjednik odjela za globalne komercijalne operacije pri kompaniji Volvo Cars.
Isporuke Volvo automobila u julu izgledaju ovako:
Juli | Januar – Juli | ||||||
2013 | 2014 | Promjena | 2013 | 2014 | Promjena | ||
Kina | 4 640 | 6 858 | 47,8% | 33 342 | 45 413 | 36,2% | |
SAD | 5 908 | 4 897 | -17,1% | 38 486 | 34 228 | -11,1% | |
Švedska | 3 258 | 4 100 | 25,8% | 28 643 | 34 611 | 20,8% | |
Zapadna Evropa bez Švedske | 13 324 | 14 429 | 8,3% | 93 956 | 102 059 | 8,6% | |
Ostala tržišta | 6 520 | 6 154 | -5,6% | 48 340 | 49 140 | 1,7% | |
UKUPNO | 33 650 | 36 438 | 8,3% | 242 767 | 265 451 | 9,3% | |
Volvo XC60 je bio najprodavaniji Volvo model u julu sa 10.803 prodata primjera. Slijedi ga Volvo V40 i V40 Cross Country, za kojeg se odlučilo 9.006 kupaca. Treći najprodavaniji model bio je Volvo V60 sa 4.466 isporučenih primjeraka. |