Volvo je najbrže rastući evropski premium brend i raste brže od ukupnog tržišta
Volvo je najbrže rastući evropski premium brend i raste brže od ukupnog tržišta
Rast prodaje Volvo automobila u Evropi, nastavio se i u mjesecu maju, a evidentno je da Volvo prodaja raste brže od prodaje ostalih premium konkurenata. Posljednji izvještaj asocijacije evropskih proizvođača automobila (ACEA) pokazuje da dok je ukupno evropsko tržište poraslo za 4,3 posto, Volvo prodaja je porasla za osjetno većih 14,1 posto. To potvrđuje da da Volvo najbrže rastući evropski premium brend
Volvo je ojačao svoju poziciju tržišnog lidera u Švedskoj, dok je značajan rast potražnje zabilježen i u Velikoj Britaniji, Holandiji i Španiji. Zbog toga Volvo prodaja raste brže od ukupnog tržišta, odnosno u prvih pet mjeseci broj novoregistrovanih Volvo automobila porastao je za 9,6 posto, dok je broj novoregistrovanih automobila na kompletnom tržištu porastao za 6,6 posto.
U mjesecu maju, Volvo je u Evropi isporučio 21.584 nova automobila (maj 2013 – 19.154), dok je u prvih pet mjeseci isporučeno 101.903 Volvo automobila (2013 – 92.962).
Jaka tržišna ponuda, uključujući potpuno novu porodicu motora, pospješuje potražnju za novim Volvo automobilima širom Evrope. Najveći pokretač prodaje je crossover model XC60, a odličnu potražnju bilježe i modeli XC70, odnosno V40 i V60. Zbog nove Drive-E porodice motora, koji nude vrhunske performanse uz naglašenu ekonomičnost, očekuje se nastavak pozitivnih prodajnih rezultata.