Volvo globalni rast prodaje od 13,4 % i novi rekord u Kini
Volvo prodaja u maju – Globalni rast od 13,4% i novi rekord u Kini
Volvo Car grupacija (Volvo automobili) je u maju 2014. godine širom svijeta isporučila 40.449 automobila, što predstavlja rast od 13,4 posto u odnosu na isti mjesec prošle godine. Najveći rast prodaje od 60,9 posto, zabilježen je u Kini i to je novi prodajni rekord. U prvih pet mjeseci 2014. godine, Volvo je isporučio 185.881 automobil, odnosno 10,5 posto više nego u istom razdoblju 2013. godine.
Volvo nastavlja sa pozitivnim rastom prodaje, kojem pogoduje rast potražnje na nekoliko ključnih tržišta. U Kini je ponovo postignut prodajni rekord sa isporukom 7.104 automobila u maju, čime je ova zemlja zadržala titulu najvećeg Volvo tržišta. U prvih pet mjeseci, prodaja Volvo automobila u Kini je porasla za 35,2 posto, što je u skladu sa ciljem isporuke 80.000 automobila na kineskom tržištu do kraja ove godine. Najprodavaniji automobil je XC60 crossover, a slijedi ga „domaći“ S60L.
Još jedan sjajan rezultat postignut je u Švedskoj, gdje je Volvo u maju zabilježio tržišni udio od 21,5 posto, odnosno usporuku 6.228 automobila i rast od 33,5 posto u odnosu na maj prošle godine. Rastu prodaje u Švedskoj doprinjele su dvije jake i izuzetno uspješne marketing kampanje, u kojoj nogometna zvijezda Zlatan Ibrahmović i popularna muzičarka Robyn propagiraju Volvo automobile.
I u ostatku Evrope, Volvo je u maju postigao dobre prodajne rezultate, a najveći je rast zabilježen u Velikoj Britaniji, Francuskoj i Njemačkoj. Sve u svemu, prodaja u Zapadnoj Evropi porasla je za 15,1 posto u maju, a za 9,6 posto u prvih pet mjeseci ove godine. Volvo V40 je najprodavaniji model u Evropi, a slijedi ga XC60 crossover. Sjedinjene Američke Države postale su treće najveće Volvo tržište u maju sa 5.014 prodatih vozila, 20,6 posto manje od rezultata u maju prošle godine. Ipak, Volvo do kraja godine očekuje veliki preokret kada su u pitanju prodajni rezultati u SAD-u, prvenstveno zbog širenja modelske ponude i većih marketinških investicija.
„Veoma sam zadovoljan, kada vidim kako kupci cijene nove proizvode koje Volvo nudi na tržištu, a još uvijek nismo predstaviti sve varijante nove Drive-E porodice motora. Vjerujem i da će dolazak potpuno novog Volva XC90, privući veliki broj kupaca.“ – izjavio je Alain Visser, stariji potpredsjednik odjela za marketing, prodaju i brigu o kupcima pri Volvo Cars kompaniji.
Isporuke Volvo automobila u maju izgledaju ovako:
Maj | Januar – Maj | ||||||
2013 | 2014 | Promjena | 2013 | 2014 | Promjena | ||
Kina | 4 415 | 7 104 | 60,9% | 22 905 | 30 972 | 35,2% | |
SAD | 6 318 | 5 014 | -20,6% | 25 900 | 23 347 | -9,9% | |
Švedska | 4 664 | 6 228 | 33,5% | 20 778 | 24 887 | 19,8% | |
Zapadna Evropa | 12 751 | 14 671 | 15,1% | 65 552 | 71 868 | 9,6% | |
Ostala tržišta | 7 512 | 7 432 | -1,1% | 33 044 | 34 807 | 5,3% | |
UKUPNO | 35 660 | 40 449 | 13,4% | 168 179 | 185 881 | 10,5% |
Volvo XC60 je bio najprodavaniji Volvo model u maju sa 11.823 prodata primjera. Slijedi ga Volvo V40 i V40 Cross Country, za kojeg se odlučilo 9.025 kupaca. Treći najprodavaniji model bio je Volvo V60 sa 5.480 isporučenih automobila.