Volvo Concept Coupe
Volvo Concept Coupe – Novi dizajnerski pravac unosi emocije u proces transformacije Volva
Volvo Concept Coupe je prva izražajna interpretacija novog smjera švedske kompanije, u kojem dizajn ima naglašenu stratešku važnost u unošenju više emocija u Volvo brend.
„Naš transformacijski plan uključuje posvećenost u stvaranju naglašene premium vizije Volvo automobila. Oslobađanje emocionalne snage našeg humanistički nastrojenog dizajna je jedan od ključnih elemenata ove strategije. Više premium imidža je vitalno za uspješno kretanje na našem putu prema prodaji 800.000 vozila godišnje. To podržava i našu politiku cijena u odnosu na naše glavne konkurente u premium segmentu“ – izjavio je Alain Visser, stariji potpredsjednik odjela za marketing, prodaju i brigu o kupcima pri Volvo Car grupaciji.
Izgradnja na posljednjem uspjehu
Predstavljanje Volva V40 u 2012. godini je bio prvi korak u ovom pravcu. Pozitivan odziv medija i kupaca naglašava činjenicu da Volvo automobili idu u korak sa najboljima u nekoliko bitnih područja, uključujući dizajn.
Skoro predstavljanje nove podesive arhitekture omogućava kompaniji da ubrza proces transformacije
Volvo Concept Coupe je prvi od tri konceptna automobila, koji otkrivaju dizajnerske mogućnosti koje nudi nova SPA podesiva arhitektura i koji utiru put predstavljanju potpuno novog Volva XC90 2014. godine.
Tehnologija u službi emocija
Nova arhitektura i program motora su temelji jakog emocionalnog izražaja brenda, kako po pitanju dizajna, tako i po pitanju enterijera, korisničkog interfejsa i povezivosti.
„Unikanti, humano nastrojeni pristup Volva i želja za unošenje više emocija u dizajn automobila su savršeni partneri. Humane vrijednosti u sastavni dio skandinavske kulture i životnog stila. Izazov je izraziti ih kroz distinktivan dizajn, koji je neophodan u klasi premium vozila“ – kaže Thomas Ingenlath, stariji potpredsjednik dizajn pri Volvo Car grupaciji.
Dizajn stvara premium poželjnost
Istinski premium brendovi bazirani su na složenom spoju racionalnih, kvalitativnih parametara i jakih emocionalnih vrijednosti, koji stvaraju želju kupca. Nekoliko je primjera brendova, koji su se iz svakodnevnih pretvorili u premium, kroz snažan fokus na dizajnu.
„Promatranje brendova koji su napravili sličan put prema premium formatu, dalo nam je vrijedne ulazne informacije o mehanizmima koji kod kupaca stvaraju percepciju premium proizvoda. To je u kombinaciji sa našim studijama o tome kako ljudi vide Volvo automobile, postalo vrijedna baza razvoja našeg dizajna“ – kaže Alain Visser.
Racionalne osobine sa dodatnim emocionalnim vrijednostima
Emocionalni aspekt je veoma vrijedan prilikom kreiranja budućih vrijednosti, koje se baziraju na postojećim Volvo vrijednostima:
- Fokus na sigurnosti je pomjeren sa ponude sigurnosti u najgorim situacijama na ponudu sistema koji pomažu vozaču i unaprijeđuju iskustvo vožnje
- Briga za okolinu koja kombinuje smanjene emisije i manju potrošnju goriva bez uticaja na dinamiku vožnje.
- Klasična funkcionalnost, koja nudi više od praktičnosti. Pristup Volva bazira se na humanom pristupu, koji vozaču olakšava svakodnevnicu.
„Pouzdana funkcionalnost je uvijek bila beskompromisni preduslov za skandinavske dizajnere. Ovdje se dizajn bori sa surovom realnošću i istančanom brigom za detalje i aktivnosti. Kombinovanje svega navedenog sa izražajnim dizajnerskim jezikom inspirisanim okolinom će nam dati kompetitivnost na koju konkurenti neće imati odgovor. Moglo bi se reći da ćemo nastaviti raditi ono što je Volvo oduvijek radio“ – zaključuje Thomas Ingenlath.