VW svjetsko prvenstvo
Volkswagen svjetsko prvenstvo RQWC
Bh. tim na Volkswagen „Retail Qualifikation Welt Service Challenge“ (RQWC) svjetskom prvenstvu je osvojio 11. mjesto. Na takmičenju je nastupilo 80 zemalja, sa ukupno 300 takmičara podjeljenih u grupe: servisni savjetnici, servisni tehničari, saradnici u službi Originalnih dijelova i opreme i prodajni savjetnici.
Servisnim savjetnicima i tehničarima je ovo bilo peto po redu takmičenje, dok su kategorije prodaje vozila i Originalnih dijelova/opreme prvi put na ovom takmičenju. Također, prvi put ove godine, nacionalni pobjednici su se mogli takmičiti i kao tim.
Svjetskom prvenstvu prethodila su dva kvalifikaciona kruga na državnom nivou, te finalno takmičenje, na kojem su odabrani predstavnici Volkswagen mreže u Bosni i Hercegovini.
Volkswagen BiH su predstavljali prodajni savjetnik Damirela Školjić i servisni tehničar Almir Hadžikadunić ispred auto kuće ACŠ Školjić iz Tešnja, servisni savjetnik Danijel Nišandžić i saradnik na prodaji dijelova i opreme Igor Tešić, ispred auto kuće Nipex iz Tuzle.
„Naš tim je, između 80 zemalja, osvojio zavidno 11. mjesto na svijetu, na šta smo posebno ponosni“, izjavila je Sanela Jusić, vođa BH tima.
Svoja znanja i vještine takmičari su dokazivali iz oblasti: servisna tehnika (mehanika i dijagnoza), poznavanje proizvoda, servisni suštinski procesi, prodajni procesi kao i poznavanje marke i istorije Volkswagen AG.
Ilvana Konjo, koja je ispred importera ASA AUTO “branila boje” prodaje kaže: „Sretni smo što nam se pružila prilika da po prvi put učestvujemo na jednom ovakom takmičenju. Naša predstavnica, Damirela Školjić je osvojila zapažen rezultat i osvojila 26. mjesto od ukupno 80 takmičara. To nam svakako daje motivaciju da na narednom takmičenju idemo korak dalje”.
Ovakav vid takmičenja je jedinstven u svijetu automobilizma, te kao takav ne samo da doprinosi većoj motivaciji zaposlenika u ovlaštenoj Volkswagenj mreži već i intenziviranju interne komunikacije i razmjene iskustava. Ostvareni rezultat govori da konstantno ulaganje u edukaciju i stručno usavršavanje zaposlenika doprinosi kvalitetu usluge i zadovoljstvu kupaca.