Volkswagen Passat B9 (2024): Ipak dolazi nasljednik aktuelnog modela!
Volkswagen Passat B9 (2024): Ipak dolazi nasljednik aktuelnog modela!
Volkswagen Passat B9 trebao bi zamijeniti model B8 koji se na tržištu nalazi od 2014. godine. Novi Passat na tržište bi mogao stići 2024. godine, a proizvodnja bi se trebala odvijati u potpuno novim pogonima.
Volkswagen ima veliki plan za elektromobilnost pa su se zbog toga pojavile glasine da postoji mogućnost da Passat B8 ne dobije svog nasljednika. Ipak, elektromobilnost kao velika prekretnica nije provodiva u kratkom vremenskom roku pa je izgledno da će Passat B8 dobiti svog nasljednika.
Prema prvim informacijama novi Passat B9 proizvodit će u novom pogonu, zajedno sa Škodom Superb, a pogon u Emdenu gdje se trenutno proizvodi zauzet će proizvodna linija električnog ID.4 modela.
Novi Passat mogao bi narasti do 5 centimetra
Razvoj novog Passata odvijat će se u Bratislavi u Slovačkoj, zajedno sa novom Škodom Superb. Zadaci će biti podijeljeni između Škode i Volkswagena, a očekuje se da će Passat B9 biti prostraniji u unutrašnjosti od svog prethodnika. To bi mu trebao omogućiti novi međuosovinski razmak koji će preuzeti od Superba i tako narasti za pet centimetara. S dodatnim centimetrima, porodični poredak modela dodatno bi se prilagodio pa bi se Golf Variant približio aktuelnom Passatu. Povećanje prostora posebno bi osjetili putnici sa zadnje klupe i sam prtljažnik.
Novi Passat B9 mogao bi stići samo u Variant – karavan izvedbi, ali to je još uvijek u domenu špekulacija. Prtljažnik će vjerovatno imati više od 1.800 litara zapremine, a trenutno ima 1.780 litara. Dizajn prednjeg dijela automobila trebao bi se temeljiti na Golfu 8, kao što ilustracija AUTO BILD pokazuje.
Volkswagen Passat B9 Variant R-Line Plug-in hibrid
Promjena u platformi neće biti pa će novi Passat koristi MQB platformu, pa se ne očekuju velika iznenađenja kada je u pitanju paleta motora. Očekuje se ponuda TSI i TDI motora, te Plug-in hibridna verzija. Najinteresantniji ostat će dizel model koji bi trebao pokretati 2.0 litreni TDI Evo motor u dva nivoa snage, 150 i 200 KS. Benzinsku paletu motora trebao bi činiti 1.5 litreni TSI sa 150 KS i 2.0 litreni TSI sa 220 KS.
Uz sve ove modele u ponudi se očekuje i Plug-in hibridni model koji bi trebao imati snagu oko 250 KS. S baterijom od oko 20 kWh mogao bi imati autonomiju na potpuno električni pogon od oko 100 km. Očekuje se poboljšanje i sistema punjenja, pa umjesto 3,6 kW punjenja očekuje se punjenje od 11 kW – što bi moglo bateriju napuniti za otprilike dva sata.
Foto: Audo Bild