Volkswagen Grupa priprema velike promjene poslovanja
Volkswagen Grupa priprema velike promjene poslovanja
Novi šef Volkswagen Grupe sprema temeljite promjene koje bi njemački brend trebale učiniti još jačim i profitabilnijim na globalnom tržištu.
Herbert Diess novi šef Volkswagen Grupe poznat je po filozofiji smanjenja troškova. Preuzimanjem čelne pozicije Volkswagena, pred njim stoji veliki posao upravljanja markama kao što su Volkswagen, Audi, Porsche, Škoda, Seat, Bentley, Lamborghini, Bugatti, Ducati, Scania, MAN i Volkswagen komercijalna vozila.
Volkswagen Grupa sastoji se od čak 12 brendova automobila, motocikala i kamiona, a tu je i još nekoliko dodatnih kompanija što Volkswagen Grupu čini još većom. Njemački gigant širom svijeta ima 120 fabrika.
Diess želi napraviti kompaniju profitabilniju i smanjiti trenutne troškove. To bi moglo značiti da će doći do smanjenja grupacije. Sam Herbert Diesse tako nešto je nagovijestio tokom prve novinarske konferencije od kako je preuzeo čelnu poziciju Volkswagena.
Imena kompanija koje bi mogle biti prodate nisu pominjana, ali ono što je zasada sigurno jeste da se marke putničkih automobila neće prodavati. Već ranije se pominjalo da bi Ducati mogao biti prvi na listi marki koje će se prodati, a ista sudbina mogla bi zadesiti brendove Scania i MAN.
Također, Volkswagen bi do kraja godine trebao dobiti i novi logo koji će biti “manje njemački, a više svjetski”.