Toyota Relax – Revolucionarna promjena načina brige o vozilima
Toyota Relax – Revolucionarna promjena načina brige o vozilima
Toyota BiH je u Tarčinu nadomak Sarajeva organizirala press konferenciju na kojoj su predstavnici medija upoznati sa novim načinom brige o vozilima. Projekt je nazvan Toyota Relax što samo po sebi otkriva da se radi o usluzi s kojom će vlasnici bilo kojeg Toyota modela moći biti opušteni tokom deset godina eksploatacije. Jedini uslov da dobivanje čak 10 godina garancije ili 160.000 pređenih kilometara jeste poštivanje propisanih servisnih intervala u Toyotinoj ovlaštenoj servisnoj mreži.
Pravo na Toyota Relax imaju sva Toyota vozila, bez obzira da li su nova ili korištena. Isto važi i za sve uvezene Toyota automobile. Relax trenutno djeluje u zemljama Toyota Adria Regiona (Slovenija, Hrvatska, BiH, Crna Gora i Srbija). Dakako navedeno se odnosi i na flotna vozila…
Toyota Relax program bezbrižnosti dobija se automatski, kada se u ovlaštenom Toyotinom servisu uradi redovan servis u skladu s planom i programom koji je propisao proizvođač, s originalnim rezervnim dijelovima i motornim uljima. Toyota Relax važi između dva redovna servisna intervala, a može da se produži svakih 12 mjeseci ili nakon pređenih 15.000 kilometara, i tako sve do desete godine starosti automobila ili 160.000 pređenih kilometara.
Kao posebno zanimljiv detalj moramo istaći da garancija zapravo vrijedi 11 godina minus jedan dan ili 174.999 km. Naime, poslije urađenog posljednjeg servisa Toyota galantno produžava garanciju do narednog redovnog servisa (15.000 km ili 12 mjeseci). Navedeno se odnosi na putnički program dok privredni sa dužim servisnim intervalima, po tom receptu, može imati garanciju do 199.999 km. Ovakav odnos prema kupcima je zaista vrijedan hvale. Slobodni smo zaključiti da će konkurenciji trebati dosta vremena da pruži adekvatan odgovor…
Ukoliko se radi o vozilima kojima je već istegla redovna garancija od 5 godina za aktiviranje Relax-a dovoljno je otići u najbliži ovlašteni servis gdje se vozilo pregleda u 57 tačaka. Poslije toga i otklanjanja eventualnih nedostataka vlasnik vozila dobiva 12 mjeseci garancije. Dakle, poslije svakog redovnog servisa dobiva se još 12 mjeseci i tako sve do 10 godina starosti vozila. Zanimljivo je što Toyota oprašta preskakanje redovnog servisa jer vlasniku omogućava aktiviranje Relax-a uz uslov da se u ovlaštenom servisu obavi pregled, otklone eventualnu nedostaci i uradi redovan servis. Relax je prenosiv na novog vlasnika jer se kompletna servisna historija vozila veže za broj šasije. Isto vrijedi i za uvezena vozila… U BiH je do današnjeg dana aktivirano oko 160 paketa Relax s tim da će broj rasti tokom godine, odnosno kako koje vozilo dođe na redovan servis.
U slučaju da do kvara vozila dođe u nekoj od zemalja koje još nisu u ovom sistemu vlasnik vozila treba da plati popravak te da po povratku u svoju državu priloži račun i zahtjev za povrat novca.
Recimo da se originalni rezervni dijelovi u ovlaštenoj servisnoj mreži nude uz značajan popust koji ovisno o starosti vozila može iznositi do 20%.
U doba pandemije rijetka prilika za okupljanje medija iskorištena je za isticanje izvrsnih poslovnih rezultata kako na globalnom tako i lokalnom nivou. Recimo da je u BiH sa zadnjim danom marta mjeseca ispunjena godišnja kvota za model Yaris. Slično je i sa ostalim modelima. Stoga ne čudi podatak da je Toyota u Europi trenutno na drugom mjestu po prodaji putničkih vozila što znači da je tržišni udio značajno porastao.
Ljubazni su domaćini na kraju najavili nekoliko novih modela koji će se do kraja godine pojaviti na našem tržištu. Novinare je posebno obradovala najava druženja na otvorenom gdje će tokom juna mjeseca u adekvatnom okruženju organizirati vožnje super uspješnog modela Highlander…