Švedske ikone zajedno slave švedski način života
Švedske ikone – Volvo automobili, Zlatan Ibrahimović i Max Martin – zajedno slave švedski način života
Volvo automobili, svjetski poznata nogometna zvijezda Zlatan Ibrahimović i vodeći producent pop muzike Max Martin, udružili su snage u proslavi Švedske i švedskog načina života, kroz snimanje uzbudljive marketing kampanje. Saradnja tri švedske ikone bazira se na zajedničkoj volji naglašavanja švedske prirode i ljudi.
„Švedska ima veliko značenje za Volvo. Sa ovom kampanjom, želimo proslaviti Švedsku i švedski duh, koji je zaslužan za to da smo vodeći u brojnim aspektima kao što su sigurnost, dizajn i očuvanje životne okoline. Izuzetno smo ponosni na saradnju sa Zlatanom i Max Martinom.“ – rekao je Åsa Borg, direktor marketinga pri Volvo Cars Švedska i koordinator kampanje.
Zlatan Ibrahimović je najveća nogometna zvijezda koju je Švedska ikad imala i jedan od najboljih nogometaša današnjice. Osvojio je šampionske titule sa brojnim vodećim nogometnim klubovima kao što su Barcelona, Juventus, Inter, AC Milan, Paris Saint-Germain i Ajax, a izabran je za švedskog fudbalera godine čak osam puta. On je i kapiten nacionalne nogometne reprezentacije Švedske.
Sa druge strane, Max Martin je gigant muzičke industrije. Producirao je i pisao pjesme za svjetski poznata muzička imena, kao što su Backstreet Boys, Kelly Clarkson, Pink, Bon Jovi, Britney Spears, Taylor Swift, Christina Aguilera, Bryan Adams i Celine Dion.
Kampanja koja je spojila Volvo, Zlatana i Maxa Martina je inspirisana prethodnom saradnjom Volva i muzičke grupe Swedish House Mafia. Međutim, ovaj put, kampanja je snimana na sjeveru Švedske, zajedno sa Zlatanom, njegovom suprugom i njegova dva sina.
Automobilska zvijezda spota je Volvo XC70, muzika je djelo Maxa Martina i predstavlja modernu interpretaciju švedske himne, čiji tekst izgovara upravo Zlatan Ibrahimović. Kampanja sa modelom XC70 je primarno namijenjena švedskom tržištu, a Volvo će napraviti dodatni film za međunarodnu upotrebu, u kojoj će glavnu ulogu imati Volvo XC60. Kampanja će u sljedećih nekoliko sedmica i mjeseci biti predstavljena širom svijeta.
„Ovo je projekat u kojem sam učestvovato svim srcem. Oduvijek sam volio automobile, a Volvo je savršen izbor porodičnog automobila. Ovu proslavu Švedske ću pamtiti do kraja života. Krajnji rezultat sa potpuno novim verzijom nacionalne himne zvuči magično.“ – izjavio je Zlatan Ibrahimović.
„Volvo, Zlatan i Max Martin su dio modernog globalnog društva. Ali svi mi inspiraciju, duševni mir i „punjenje baterija“ nalazimo u Švedskoj. Zbog toga smo i stvorili ovu proslavu Švedske prirode i njenih ljudi.“ – zaključuje Åsa Borg.