Škoda Auto nastavlja sa rastom širom svijeta
Škoda Auto nastavlja sa rastom širom svijeta
Škoda Auto nastavlja sa rastom širom: preduzeće je u septembru postiglo najbolji mjesečni rezultat u 122-godišnjoj povijesti češke marke sa tradicijom sa 112 900 isporuka širom svijeta (septembar 2016. godine: 107 100 vozila; +5,4 %). Pri tome septembar predstavlja već 22. uzastopni mjesec rasta.
Marka Škoda Auto bilježila je rast posebice u Evropi (+8,9 %), Rusiji (+20,1 %) i Indiji (+37,0 %). Marka pri tome očekuje dodatne impulse rasta zahvaljujući lansiranju novog modela Škoda KAROQ. Kompaktni SUV ovaj će se mjesec početi nuditi na prvim tržištima.
“U septembru nam je iznova uspjelo nadmašiti rekordnu prodaju iz lanjskog mjeseca. Ovaj razvoj dokazuje da se naša ofenziva SUV-ova kreće u dobrom smjeru”, rekao je Alain Favey, voditelj odjela za prodaju i marketing marke Škoda Auto. “U veljači tekuće godine uspješno nam je pošlo za rukom lansiranje uistinu revolucionarnog vozila, modela Škoda KODIAQ.
„Ovaj veliki SUV već sada čini važan stup za pozitivan razvoj prodaje našeg preduzeća. Uvođenjem modela Škoda KAROQ počinjemo pisati novo poglavlje u našoj ofenzivi SUV-ova”, dodao je Favey.
Marka Škoda Auto postigla je tokom septembra u Zapadnoj Europi rast od 5,8 posto u usporedbi sa istim mjesecom prošle godine, i to s 48 500 prodanih vozila (rujan 2016. godine: 45 800 vozila).
Isporuke u Njemačkoj, najvažnijemu pojedinačnom evropskom tržištu, porasle su za 8,8 posto na 17 700 vozila (septembar 2016. godine: 16 300 vozila). Marka pri tome bilježi dvoznamenkasti rast u Francuskoj (3000 vozila; +27,6 %), Italiji (2100 vozila; +23,6 %), u Holandiji (1700 vozila; +20,3 %), u Austriji (2400 vozila; +33,4 %), Norveškoj (700 vozila; +13,8%) i Irskoj (400 vozila; +29,8 %).
U Srednjoj Evropi marka Škoda Auto bilježi rast od 8,1 posto sa 16 400 isporučenih vozila (septembar 2016. godine: 15 100 vozila). Na domaćemu, češkom tržištu marka Škoda Auto ostvarila je rast od 11,1 posto sa 7800 vozila (septembar 2016. godine: 7000 vozila). Posebno velik rast marka je zabilježila u Hrvatskoj (300 vozila; +48,9 %).
U Istočnoj Europi bez Rusije isporuke vozila porasle su za 40,8 posto na 4400 vozila (septembar 2016. godine: 3100 vozila). Marka je pri tome postigla iznimno povećanje prodaje u Srbiji (900 vozila; +119,6 %) te u Ukrajini (700 vozila; + 125,5 %). Isporuke u Rumunjskoj (1100 vozila; +13,2 %) i Bugarskoj (300 vozila; +17,1 %) porasle su za dvoznamenkastu vrijednost. Marka Škoda Auto povećala je isporuke u Rusiji za 20,1 posto s 5800 vozila (septembar 2016. godine: 4800 vozila).
U Kini – najvećemu svjetskom pojedinačnom tržištu za marku Škoda – proizvođač je u proteklome mjesecu ostvario 30 600 isporuka vozila (septembar 2016. godine: 32 000 vozila; -4,5 %). Smanjenje koje je marka Škoda očekivala u velikoj mjeri počiva na promjeni modelskih linija Škoda OCTAVIA i Škoda RAPID. Preduzeće očekuje da će se prodaja ponovno normalizirati krajem godine.
Češka marka sa tradicijom ostvarila je tokom septembra u Indiji rast prodaje od 37,0 posto. Pri tome su isporuke porasle na 1600 vozila (septembar 2016. godine: 1100 vozila).