SEAT Technical Centre (CTS) slavi 40 godina postojanja
SEAT Technical Centre (CTS) slavi 40 godina postojanja
Prije 44 godine, u SEAT-u su donijeli odluku koja će promijeniti budućnost ove firme. Naime, tada je odlučeno da se kompanija posveti izgradnji vlastitog tehničkog centra, koji je 1975. godine postao stvarnost. Namjena ovog objekta bila je jasna: osigurati progre stvarajući jedinstven identitet i stil, te konstantno usvajati najnaprednije thnologije i ugrađivati ih u vlasatite modele.
SEAT Technical Centre (CTS) počeo je sa radom 1975. godine, na površini od 130.000 m2, upošljavajući 211 radnika. U posljednjih 5 godina SEAT je u CTS investirao 1,4 milijarde eura, pa se danas ovaj centar prostire na 200.000 m2 i upošljava preko 900 inženjera i tehničara, a ta brojka će do kraja godine premašiti 1.000 radnika.
CTS je bio mjesto gdje su kreirana brojna vozila, između ostalih Leon, Ibiza, Toledo, Alhambra, Malaga, Marbella, Cordoba, Altea i Arosa. Također, tu su razvijena i mnogobrojna konceptna vozila: Ibiza Cabrio (1986.), Proto TL i Proto C (1990.) zaključno sa 20V20 (2015.), te Marbella Playa (1991.), Concept T (1992.), Concept T Cabrio (1993.), Cordoba Cabrio (1996.), Bolero (1998.), Formula (1999.), Salsa (2000.), Salsa Emocion (2000.), Tango (2001.), Cupra GT (2003.), Leon Prototipo (2005.), Ibiza Vaillante (2006.), Altea Freetrack (2007.), Tribu (2007.), Bocanegra (2008.), IBZ (2009.), IBE (2010.), IBX (2011.), IBL (2011.), Toledo Concept (2012.) i Ibiza Cupster (2014.).
U ovom tehničkom centru, vozila prolaze kroz sve faze od projektovanja i dizajniranja, do simulacija, izrade prototipa, te validacije gotovih proizvoda. Također, tu se dijelom sprovode i ispitivanja za druge projekte Volkswagen Group. Paraleleno s tim, tu se sprovode različite analize u svim fazama, razvoj aerodinamike, provjera čvrstoče šasije i karoserije, a posebno ergonomskih rješenja, svjetlosnih snopova i sistema za grijanje ventilaciju i klimatizaciju, te audio sistema.
U SEAT-u, također, posebno ističu da su u posljednjih nekoliko godina uspjeli smanjiti potrošnju goriva i emisiju zagađenja za 21%, te da 66% prodanih vozila u Evropi imaju emisiju CO2 manju od 120 g/km. Uz to, Španci kontinuirano rade na primjeni alternativnih goriva, te razvoju naprednih sistema, kako bi saobrćaj u budućnosti bio što sigurniji.
Samo tokom 2014. godine u CTS-u je provedeno 55.000 različitih simulacija i preveženo 1,2 miliona testnih kilometara u finalnoj fazi, također, inženjeri su radili na 360 projekata, a razvijeno je 58 prototipa.
Što se tiče proizvodnje, tokom proteklih 40 godina, SEAT se konstantno razvija i rastao, a najznačajniji objekat je tvornica Martorell, koja je počela sa radom 1993. godine, a danas je jedna od najsavremenijih tvornica u Evropi sa dnevnim kapacitetom od 2.100 vozila (443.000 tokom 2014. godine).