Seat povećao prodaju za 8,2% u prvom polugodištu
Seat povećao prodaju za 8,2% u prvom polugodištu
Prodaja Seat automobila širom svijeta nastavila je stabilan trend rasta koji je počeo u 2013. godini. Španjolski proizvođač automobila zaključio je prvo polugodište ove godine sa 216.500 isporuka, što predstavlja povećanje od 8,2% u odnosu na isti period 2014. godine (200.100). Ova brojka je najbolji polugodišnji rezultat od 2007. godine i postignut je zahvaljujući dobroj prodaji svih modela.
I ovoga puta model Seat Leon je zaslužan za ove rezultate. Prodaja ovog modela porasla je za 9,9% na 86.300 vozila, ili 7.700 vozila više nego u prvoj polovini 2014. godine (78.600). Karavanska izvedba Leon ST jedan je od nosilaca uspješnih rezultata sa porastom prodaje od 45,9% (ukupno: 30.900). Izvedba ST već čini 35,7% od ukupnog volumena prodaje porodice Leon. Dodatno, prodaja Ibize nastavlja sa uzlaznim trendom, odnosno povećanjem od 6,6% i isporučenih 84.500 primjerka, što je za 5.400 vozila više nego u prvih šest mjeseci 2014. Model Alhambra je važna karika u prodaji i etablirala se kao treći najprodavaniji model u gami. Uz rast od 14,6%, prodaja u prvom polugodištu ove godine iznosila je 13.100 jedinica.
Predsjednik Seat-a, Jürgen Stackmann, istakao je kako brend nastavlja svoju pozitivnu stopu rasta. ” Naša prodaja stabilno se povećava već treću godinu zaredom. Zadovoljni smo sa svim modelima u našem asortimanu i vjerujemo da će nam omogućiti da povećavamo prodaju u narednim mjesecima, iako moramo obratiti pažnju na to kako se naša glavna tržišta razvijaju. Također ističe kako će osvježena Ibiza i Alhambra u mnogome podpomoći uspješnim prodajnim rezultatima do kraja godine. “Dodatno, mi radimo na predstavljanju novih dostignuća u okviru naše ponude i spremamo se za lansiranje našeg kompaktnog SUV-a u idućoj godini,” zaključio je Stackmann.
Španija, Njemačka, Italija i Turska – tržišta sa najvećim rastom Seat prodaje
U prvih šest mjeseci tekuće godine Seat je povećao isporuke u zapadnoj Evropi za 9% (172.500; 2014: 158.300). Oporavak automobilske industrije u Španiji i sezonski učinak prodaje i dalje čini ovu zemlju glavnim tržištem Seat-a u ovom periodu, sa povećanjem od 20,3% (47.200; 2014: 39.200). Leon i Ibiza su dva najprodavanija modela u Španiji.
U Njemačkoj, prodaja je iznosila 44.900 vozila (2014: 42,300), što znači povećanje od 6,2% i realizovani tržišni udio od 3%, tako da se ova zemlja nalazi na listi top deset marki na tržištu. Italija i Portugal su konsolidovali prodaju sa pozitivnim zamahom i porastom za 37,2% (ukupno: 9.000; 2014: 6.600), odnosno 18,1% (ukupno: 4.400; 2014: 3.700).U centralnoj i istočnoj Evropi, napredak je primjetan u Češkoj Republici, glavnog tržišta brenda u regiji, gdje je prodaja porasla za 11,1%, sa 4.300 isporučena primjerka (2014: 3.900). U Poljskoj prodajni rezultati su veći za 33,5% (ukupno: 4.300; 2014: 3.200). Značajno povećanje prodaje u ostalim zemljama svijeta primjećeno je u Meksiku (+ 10,6%; 11.400), Turskoj (+ 68,4%; 6.600) i Izraelu (+ 60,6%; 5.200).
Proizvodnja u Martorell-u povećana za više od 10,5%
Fabrika u Martorell-u završila je prvo polugodiše ove godine sa povećanjem proizvodnje od 10,5% u odnosu na isti period iz 2014.godine, dostigavši brojku od 264.400 proizvedena vozila, ili 25.300 više nego u istom periodu prošle godine. Uspješna proizvodnja Seata u Martorellu zajedno sa modelom Audi Q3 omogućila je da ova fabrika bude najuspješnija po pitanju broja proizvedenih vozila u Španiji. Nivo proizvodnje brenda u Palmeli (Portugal), Bratislavi (Slovačka) i Mladoj Boleslav (Češka) porastao je za 8,1% u prvom polugodištu, gdje je Seat proizveo ukupno 35.900 vozila (2014: 33,200).