Rezultati prodaje u svijetu – Novi uzlet DS marke
Rezultati prodaje u svijetu – Novi uzlet DS marke
Od 1. juna 2014. , DS je postala samostalna marka. To je novi uzlet budući da je marka DS danas zabilježila 468 000 narudžbi kupaca od početka prodaje modela DS 3 u 2010. godini.
DS čine četiri modela u svijetu : DS 3, DS 3 CABRIO, DS 4 i DS 5, upotpunjenu s DS 5LS, koji je lansiran u Kini u ožujku ove godine. DS vozila razlikuju se svojim izvanrednim stilom, profinjenošću u svakom detalju, premium materijalima i tehnologijom.
DS, strategija utemeljena na vrijednostima
U prvih šest mjeseci 2014, prodano je 63 800 DS vozila u svijetu. Ovisno oregijama, prodaja je raznolika usporedno s prvim polugodištem 2013. Povrh toga, ovaj period je obilježen novostima vezanim uz proizvod.
U Europi (30 zemalja), registrirano je skoro 50 000 DS vozila, što predstavlja smanjenje nešto više od 20 % zbog :
- Vrlo jake prve polovine 2013., kada je prodaja DS vozila bila stabilna unatoč padu europskog tržišta (-6,7 %).
- Premium tržište bilo je manje dinamično od ukupnog tržišta. U prvih pet mjeseci 2014., premium tržište, u kojem se nalazi DS, je u padu za 1,7 % dok je globalno tržište u porastu za 6,6 %. U Francuskoj, na prvom tržištu marke DS, premium segment je pao 15 %. U tom kontekstu, DS se zalaže za strategiju održavanja vrijednosti svojih automobila.
Prvo polugodište bilo je obilježeno novostima marke DS:
- Od prije nekoliko tjedana, DS 5 je opremljen novim ovjesom, mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa i dvije motorizacije (BlueHDi 180 i 120). Ovi motori zadovoljavaju Euro6 normu, snažni su, štedljivi i štite okoliš. DS 5 BlueHDi 180 BVA6 nudi okretni moment od 400 Nm pri 2000 okr./min, uz mješovitu potrošnju od 4,4 l/100 km i emisiju od 114 g/km CO2. Ove performanse su na najvišoj razini u svom segmentu.
- Specijalnim serijama kao što je DS 4 « Wifi On Board » u Italiji, « DS 3 Dark Rose » u Francuskoj i Švicarskoj, i « DS 3 by Benefit » u Velikoj Britaniji.
Povrh toga, u svibnju je DS 3 je nagrađen u Velikoj Britaniji od JD Power kao « Najbolji mali automobile u 2014. », s ocjenom zadovoljstva kupaca od 79,3 % u Kini, na prvom automobilskom tržištu u razvoju, DS slavi dvije godine postojanja kao marka. U prvom polugodištu 2014, prodano je 10 400 jedinica naspram 1 000 u prvom polugodištu 2013. Danas Kina predstavlja 16 % svjetke prodaje DS.
Ovi rezultati su potaknuti:
- Razvojem mreže koja danas obuhvaća 60 prodajnih mjesta ;
- Lokalnom proizvodnjom 2 modela, DS 5 i DS 5LS. DS 5 je zabilježio u prvih šest mjeseci 4 900 prodanih vozila, što je u skladu s ciljevima. DS 5LS ima obećavajući start s 4 900 prodanih vozila u tri mjeseca.
- U ostatku svijeta, DS je prodao 3 500 vozila, na tržištu na koje je snažno utjecao nepovoljan tečaj i značajan pad tržišta. Primjerice, u zoni Eurasia (koja uključuje Rusiju i Ukrajinu), tržište je manje za 9,5 %, u Latinskoj Americi za 9,2 % (posebice u Argentini za 24 %).
DS, nastavlja dinamiku kreiranja marke
Drugo polugodište 2014. bit će bogato novostima vezanim uz proizvod:
Od jula, u salone dolaze DS 3 i DS 3 CABRIO s novim svjetlosnim potpisom.Ovi modeli su koncentrat tehnologije opremljeni:
- Svjetlima koja povezuju LED i xenonsku tehnologiju s novim pokazivačima smjera stupnjevanog paljenja. Svjetska premijera koja zadržava dizajn modela DS 3 i DS 3 CABRIO dajući im jedinstven pogled;
- Sistemom automatskog kočenja « Active City Brake ». Nova tehnologija Grupe za naglo kočenje u gradu. Ona sprječavalakše sudare pri manjim brzinama;
- Novim štedljivim motorima s BlueHDi 120 i BlueHDi 100, koji ima potrošnju u mješovitoj vožnji od 3 l/100 km i emisiju CO2 od79 g/km.
DS 3 i DS 3 CABRIO s novim svjetlosnim potpisom također nudi nove mogućnosti personalizacije s novim dekorom « Irresistible Paris » (Neodoljivi Pariz ) koji stavlja naglasak na spomenike glavnog grada Francuske.
- Specijalne serije, kao što je « DS 4 Wifi On Board » koja će biti u ponudi u Francuskoj od rujna;
- Lansiranje u Kini, krajem rujna, prvog premium SUV vozila marke, DS 6 Wild & Refined.
Na kraju, razvoj mreže DS STORE nastavlja svoj razvoj u Kini, a krajem godine će imati 100 prodajnih mjesta. Paralelno, europska mreža brojit će 50 salona DS krajem godine.