Preko 346.000 isporuka
Preko 346.000 isporuka – Najuspješniji kvartal u historiji proizvođača AUDI AG
AUDI AG nastavlja trend stalnog rasta i u historiju kompanije još jednom upisuje rekordne vrijednosti prodaje – 346.100 isporučenih automobila i rast od 10,8 posto. Ovom izvanrednom rezultatu značajno je pridonijela rekordna prodaja u martu, sa 143.500 prodata primjerka i rastom od 14,1 posto. Najbolja su tržišta za Audi bila SAD i Kina, gdje je ingolstadtski proizvođač također oborio vlastite rekorde prodaje. I u Istočnoj Evropi, kao i na domaćem tržištu Njemačke kompanija bilježi značajan rast prodaje.
„Veoma dobro smo započeli 2012. godinu, te u narednim mjesecima očekujemo kontinuirani rast “, rekao je Peter Schwarzenbauer, član Uprave AUDI AG-a zadužen za marketing i prodaju. „Značajan doprinos u nastavku ovog pozitivnog trenda rasta trebali bi dati novi A3, kojeg ćemo lansirati u drugoj polovici godine, kao i nova generacija A6L nedavno predstavljena u Kini.“ Inače, Audi A6 u limuzinskoj verziji lider je u svom segmentu na kineskom tržištu.
U Kini je Audi upravo zaokružio svoj najbolji kvartal ikad – s porastom prodaje od čak 40,5 posto i isporukama u obimu od 25.941 primjeraka.
Premium biznis limuzina je zabilježila značajan rast prodaje i u Sjedinjenim Američkim Državama, gdje se broj isporuka modela A6 skoro udvostručio, u poređenju s periodom januar-mart 2011.godine (plus 87,3 posto; 3.581 primjeraka). I na ovom tržištu marka je sa 29.470 automobila i rastom od 16,1 posto ostvarila najbolju prodaju u svojoj historiji.
Audi je u prošlom mjesecu na njemačkom tržištu zabilježio rast prodaje od 4,8 posto, te kupcima isporučio 25.140 automobila. Sličan prodajni rezultat na ovom je tržištu ostvaren u cjelokupnom prvom kvartalu – plus od 3 posto i 57.976 prodatih automobila. Pri tome, sa 12.448 prodata primjerka,velike zasluge pripadaju modelima A6-porodice (plus 74 posto). A6 Avant i dalje je veoma omiljen među njemačkim Audi kupcima – dvije trećine kupaca porodice A6 odlučilo se za najnoviju verziju ovog premium karavana.
Ingolstadtski brend uspješno je zaključio prvi kvartal na cijelom tržištu Evrope: lagani februarski rast prodaje Audi je u martu povećao na 7 posto.
U Bosni i Hercegovini Audi je također ostvario bolje rezultate u odnosu na prošlu godini. “Zadovoljni smo prodajnim rezultatima u prvom kvartalu”, istakao je gospodin Dino Bratović, Brend menadžer Audija za BiH, “sa redizajnom modela A4 i Q5, te novim A3 modelom očekujemo pozitivan trend rasta do kraja godine. Najprodavaniji model za prvi kvartal kod nas je i dalje A6”.