Poboljšani Amarok
Poboljšanja za Amarok
Krajem juna u Hanoveru je počela proizvodnja Amaroka sa duplom kabinom za evropsko i rusko tržište. Da bi se proslavio početak proizvodnje, ovaj uspješni pick up iz brenda Volkswagen Privrednih vozila dobiti će čitav asortiman novih karakteristika.
Pored snažnijih motora, Amarok će imati i povećano opterećenje prikolice, te niz novih pogodnih karakteristika, kao i produženu garanciju protiv korozije.
Amarok je postao mnogo snažniji: performanse motora kod modela sa manuelnim mjenjačem sa BiTurbo TDI motorima povećane su sa 120 kW/163 KS na 132 kW/180 KS, dovodeći ga na isti nivo kao što su modeli sa automatskim mjenjačem.
Uprkos povećanoj snazi motora, Amarok uspjeva da zadrži svoje izuzetne performanse u vožnji dok je potrošnja goriva ostala na istom niskom nivou. Nakon lansiranja verzije sa automatskim mjenjačem, BlueMotion tehnologija sada je dostupna i kod modela sa manuelnim mjenjačem sa 90 i 132 kW u kombinaciji sa pogonom na zadnje točkove ili permanentnim pogonom na sva četiri točka.
Kombinacija start/stop funkcije, rekuperacije energije i guma sa optimiziranom otpornošću kotrljanju, što je već dostupno kod T serije, modela Caddy i Crafter, doprinose da Amarok uštedi i do 0,5 litra goriva na 100 km. Najekonomičnija verzija Amaroka (90 kW sa pogonom na zadnje točkove) troši samo 6,8 litara dizel goriva na 100km, čemu odgovara CO2 emisija od samo 179 g/km. Mnoge kupce Amaroka je obradovalo što je Amarok sada opremljen sistemima vozačku asistenciju, koja je dostupna i kod drugih Volkswagen modela. Tako sada vozači Trendline ili Highline verzija imaju pomoć kada je u pitanju parkiranje zahvaljujući ParkPilotu.
Paket svjetala (Light and Sight package) je dodat kao opcija, a sastoji se od senzora za kišu, automatske kontrole farova i unutrašnjeg retrovizora sa samozatamnjivanjem, a ovi dodaci vozačima omogućavaju da se više koncentrišu na saobraćaj. Vozači Amaroka imaju i opciju adaptivnog svjetla koje pruža dodatnu bezbjednost pri vožnji u mraku. Kada vozilo skreće, prednje adaptivno svjetlo svjetli pri brzini do 40 km/h, pružajući vozaču bolji pogled na bilo kakvu opasnost na putu.
Cjelokupno vozilo takođe ima izmjene. Zadnja vrata, koja mogu da podnesu tovar od 200 kg, sada se mogu zaključati i lakše ih je zatvarati zahvaljujući torzionoj poluzi. Maksimalna težina prikolice kod Amaroka sa pogonom na četiri točka sa manuelnim menjačem sada je 3 tone, dok Amarok sa automatskim mjenjačem može imati tovar od 3,2 tone. Pored toga, on sada ima i garanciju protiv korozije 12 godina.
Pickup Amarok koji se proizvodi u Hanoveru, dostupan je sa duplom i sa singl kabinom. Kupcima je na raspolaganju izbor od dva TDI motora sa 90 kW ili 132 kW, kao i tri različita pogona, na zadnje točkove, permanentni pogon na sva četiri točka, kao i nepermanentni pogon na sva četiri točka. Pored verzija sa manuelnim mjenjačima sa šest brzina, ovaj model je dostupan je i sa automatskim mjenjačem sa osam brzina.