Opel predstavlja novi logotip, kultnu „munju“
Opel predstavlja novi logotip, kultnu „munju“
Opel je otkrio novu interpretaciju svoje kultne „munje“ koja će se početi pojavljivati na njihovim vozilima već 2024. godine.
Kao centralni element Opel Kompasa, jedne od glavnih karakteristika uzbudljive i priznate filozofije dizajna poznatog proizvođača automobila iz Rüsselsheima, istovremeno će i dalje ponosno biti istaknuta u samom centru lica branda Opel Vizor. Munja – ili „Blitz“ na njemačkom – usko je povezana s električnom energijom i stoga je savršen simbol Opelovog pristupa dobu elektromobilnosti.
„Naša je „munja“ danas relevantnija nego ikada prije. Ne samo da simbolizira našu predanost demokratizaciji inovacija i mobilnosti, već i našu namjeru da postanemo isključivo električni brand u Evropi do 2028. Ove ćemo godine ponuditi 15 elektrificiranih modela u našem portfelju i s ponosom možemo reći da je Opel električan“, rekao je glavni izvršni direktor Opela Florian Huettl.
“Munja je ikona naše filozofije odvažnog i besprijekornog dizajna. Oštrija, samouvjerena nova ‘munja’ presijeca potporni prsten i daje našem legendarnom logotipu progresivan i suvremen izgled. Ponosno je smještena u samom centru našeg kompasa, ključnog načela našeg vizuelnog dizajna. Kompas je okosnica naših prednjih, zadnjih i unutrašnjih dizajnerskih elemenata“, objasnio je Opelov dopredsjednik za dizajn Mark Adams.
Njemački proizvođač automobila postupno će uvoditi novu „munju“ u svoj portfelj proizvoda tijekom sljedećih nekoliko godina, a prvo vozilo s novim izgledom izaći će s proizvodne trake 2024. godine. Međutim, glavni izvršni direktor Opela Florian Huettl najavio je da će novi znak biti predstavljen već ove godine. „IAA Mobility jedna je od najvećih izložbi automobila na svijetu i stoga je savršen za ponosno predstavljanje naše nove „munje“ pred velikom međunarodnom publikom. Također imamo i još jedno iznenađenje u rukavu. Naši posjetitelji u Münchenu bit će oduševljeni“, rekao je.