Opel predstavio nacrt plana rasta do 2022.
Opel predstavio nacrt plana rasta do 2022.
Opel je predstavio ažuriranu varijantu svoje poslovne strategije DRIVE!2022. Naime, tvrtka si je postavila pet strateških ciljeva: do 2022. Opel i Vauxhall namjeravaju doseći udio od 8 % europskog tržišta s naglaskom na rast dobiti. Cilj je ostvariti dobit (zarada prije oporezivanja, EBIT) od 5 %, te istovremeno dodatno povećati kvalitetu svojih proizvoda te zadovoljstvo kupaca i zaposlenika.
Opelov glavni izvršni direktor dr. Karl-Thomas Neumann rekao je: “Proteklih je mjeseci tim na čelu Opela radio na unaprjeđenju incijative DRIVE!2022. Već smo proveli pripreme za implementaciju plana u koracima. U tome nas posve podržava naša roditeljska tvrtka General Motors.“
Opel se fokusira na tri strateška prioriteta: modele, robne marke („brand“) i poboljšanje tržišnog položaja. Ofenziva modela i motora nastavlja se brzim tempom: od 2014. do 2018. plan je predstaviti ukupno 27 novih modela i 17 motora.
Drugi je strateški prioritet jačanje Opelova imidža kao emocionalne i pristupačne njemačke robne marke. Te se vrijednosti promiču kroz čimbenike poput tehničkih inovacija, njemačkih inženjerskih vještina i dobre vrijednosti za novac. Tehničke inovacije, primjerice, predstavlja OnStar – nova razina mogućnosti povezivanja u vozilima koja će počevši od 2015. pretvoriti automobil u bežični hotspot.
Ciljevi vezani uz tržišni udio i rast predstavljaju treći prioritet. Do 2022. Opel namjerava povećati tržišni udio u Njemačkoj sa 7,2 na 10 %. U Europi, uključujući Rusiju i Tursku, tvrtka namjerava povećati tržišni udio s trenutnih 5,8 na 8 %. Do 2022. Opel planira zajedno sa svojom britanskom sestrinskom robnom markom Vauxhall, zasjesti na drugo mjesto na europskom tržištu osobnih automobila.
Opel je prvi put najavio desetogodišnji plan DRIVE!2022 u ljeto 2012. Godine 2013. tvrtka je već ostvarila značajan operativni napredak: više je nego upola smanjila svoje gubitke u Europi. Opel očekuje da će 2014. biti godina izazova. S jedne strane tvrtka nastavlja poboljšavati svoje operativno poslovanje, a s druge jednokratni troškovi poput zatvaranja tvornice u Bochumu i promjenljivo tržište valuta negativno utječu na zaradu. Opel namjerava zahvaljujući cijelom nizu mjera – poput manjih troškova proizvodnje i strukturnih troškova, poboljšanog korištenja kapaciteta tvornica, većih prihoda od prodaje i poboljšanog profila robne marke – do kraja desetljeća ponovno poslovati u plusu.