Novi Renault Megane i Talisman osvojili 5 zvjezdica za sigurnost
Novi Renault Megane i Talisman okrunjeni sa maksimalnih 5 Euro NCAP zvijezdica za sigurnost
Nakon Renaultovih modela novi Espace i Kadjar, Euro NCAP je dodijelo maksimalnih pet zvijezdica na testu sigurnosti i novom Meganu i Talismanu. Oba modela karakteriše visoka stopa pasivne sigurnosti zahvaljujući upotrebi čelika visokog stepena elastičnosti i novoj generaciji sistema asistencije koji vozača fokusiraju na vožnju.
Kada je u pitanju sigurnost, nova generacija Renault modela, uključujući novi Megane i Talisman, koristi sve benefite novorazvijene CMF C/D platforme (namijenjene za vozila iz C i D segmenta). Karakteristike ove nove platforme uključuju korištenje čelika vrlo visokog stepena elastičnosti, pogotovo na bočnim stranama, ali i na prostoru između odjela za motor i kabine. Kvadratni milimetar ove vrste čelika može izdržati opterećenje od 120 kg.
Prednosti koje donosi platforma CMF C/D leže u efikasnim sistemima za zadržavanje putnika na mjestu, uključujući prednje zračne jastuke koji se, zavisno o jačini udara i položaju putnika, stepenovano napuhavaju. Te osobine su omogućile novom Meganu i Talismanu da ostvare vrhunske rezultate za zaštitu odraslih i djece. Sigurnosni pojasevi su opremljeni predzatezačima i adaptivnim limitatorima, koji razinu zatezanja prilagođavaju intenzitetu udara i čak građi putnika. Kod bočnih sudara, vozač i suvozač su zaštićeni dvostrukim bočnim jastucima i bočnim zavjesama posljednje generacije.
Paketi pomoći vozaču u vožnji
Sistemi za sigurno putovanje:
- Adaptivni tempomat i limitator brzine automatski prilagođava brzinu kretanja automobila kako bi održao sigurno rastojanje u odnosu na vozilo ispred
- AEBS (Sistem za kočenje u nuždi) upozorava vozača da zakoči pravovremeno kako bi izbjegao frontalni sudar. Kočnice se u kritičnim situacijama aktiviraju automatski.
Sistemi za upozorenje vozača:
- Lane Departure Warning – Upozorenje na namjernu promjenu vozne trake
- Safe Distance Warning – Sistem za održavanje sigurnog razmaka u odnosu na vozilo ispred
- Overspeed Protection i Traffic Sign Recognition – Sistem upozorenja na prekoračenje brzine s funkcijom prepoznavanja saobraćajnih znakova omogućava sistemu tempomata i limitatora brzine da automatski prilagodi brzinu kretanja
- Blind Spot Warning – Sistem koji vizuelnim signalom upozorava vozača na ”mrtvi ugao” kada detektuje vozilo u jednoj od mogućih tačaka mrtvog ugla
Sistemi koji olakšavaju svakodnevnicu i drže fokus vozača na vožnji:
- Head-up display u boji – U nivou vozačevih očiju pokazuje podatke o većini sistema za pomoć u vožnji, brzini kretanja i instrukcija za navigaciju
- Automatsko aktiviranje snopa dugih, odnosno kratkih svjetala bez intervencije vozača
- Pomoć u vožnji uključujući i Easy Park Assist sistem (prednji, zadnji i bočni parking senzori) sa kamerom za vožnju unazad.
Sistem za sprječavanje podvlačenja putnika: Renaultova inovacija dostupna vec 15 godina
Već punih 15 godina Renault uvodi tehnološke inovacije u pomoći za sprječavanje podvlačenja putnika ispod sigurnosnog pojasa pri frontalnim sudarima. Prilikom razvoja ove tehnologije Renault kod testiranja sudara koristi posebne lutke opremljene fleksibilnijim materijalima u području prepona kako bi simulacije bile što vjerodostojnije stvarnim situacijama.
Ova tehnologija zahtjeva ozbiljan pristup i rad na ergonomiji sjedišta i sidrišta sigurnosnih pojasa. U januaru 2015. Euro NCAP, kao kriterij u ispitivačkom protokolu, koji je svake godine strožiji, prvi je put uvrstio zaštitu od podvlačenja putnika.