Novi Audi računski centar
Novi Audi računski centar
Nakon trogodišnje izgradnje, pokrenut je novi Audijev računski centar. Ovdje su smještene sve bitne IT-primjene za čak 51.000 Audi kompjuterskih korisnika. Preko Audi servera rade i Audi connect-usluge, putem kojih Audijevi vozači primaju najsvježije informacije o stanju u saobraćaju, ili pristupaju internetskim društvenim mrežama. TÜV Rheinland već je odlikovao efikasno korištenje energije novog računskog centra.
„Naš računski centar postavlja mjerila u području ekologije“, rekao je Mattias Ulbrich, rukovodilac odjela informacijskih sistema (CIO) AUDI AG-a: „Time uveliko pridonosimo našoj strategiji održivosti.“ Implementiranjem inovativnih tehnologija u novi računski centar, ovaj proizvođač automobila u budućnosti će smanjiti godišnju emisiju CO2 za 9.000 tona, te stvoriti harmoniju između očuvanja resursa i ekonomičnosti.
Ova novogradnja integriše najnapredniju IT tehniku, zahvaljujući kojoj se energetska učinkovitost povećava čak za jednu trećinu. Tako se, na primjer, uz pomoć „indirektnog slobodnog hlađenja“ hlađenje servera odvija isključivo preko vanjskog zraka, što znači da nema dodatne potrebe za energijom.
I po pitanju raspoloživosti Audijev IT centar ispunjava najviše standarde – on je „always on“ (uvijek uključen). Kompletna strujna mreža omogućava dvostruko napajanje, dok kinetički spremnici osiguravaju nesmetanu sigurnost rada.
Novi računski centar vrši obradu podataka svih kompjuterskih korisnika u Audiju i brine za opskrbu svakog područja kompanije. A kada Audi vozači u svojim automobilima koriste connect-usluge – npr. žele primiti online-informacije o stanju u saobraćaju – ove se informacije pripremaju upravo u računskom centru. Novi Data Centar opremljen je i najvišim međunarodnim sigurnosnim standardima: restriktivna pravila o pristupu, preventivna zaštita od požara i sveobuhvatni koncept monitoringa, samo su neki od primjera.
S ukupno 650 rekova za 6.000 servera, novi računski centar u Ingolstadtu raspolaže IT kapacitetima budućnosti. Srce Audijeve informacione tehnologije ne prestaje rasti, jer rast je jedan od osnovnih postulata ovog premium proizvođača automobila.