Nova Toyota C-HR dobila pet zvjezdica na testu sigurnosti Euro NCAP
Nova Toyota C-HR dobila pet zvjezdica na testu sigurnosti Euro NCAP
Toyota C-HR dobiva visoku ocjenu za zaštitu putnika i aktivnu sigurnost. Platforma utemeljena na Toyota New Global Architecture i korištenje čelika visoke čvrstoće za karoseriju vozila daju čvrstoću konstrukcije.
Potpuno nova Toyota C-HR je osigurala najvišu ocjenu od pet zvjezdica u neovisnom ispitivanju sigurnosti Euro NCAP. Povrh toga što nudi odličnu zaštitu putnika u slučaju sudara, ovaj model je postigao vrlo dobre rezultate u aktivnoj sigurnosti. C-HR je postigao odličan rezultat od 95 posto za sveukupnu zaštitu odraslih putnika, 77 posto za zaštitu djece u vozilu, 76 posto za zaštitu pješaka te 78 posto za funkcije pomoćne zaštite.
U svom je izvještaju Euro NCAP pohvalio C-HR za rezultat u čeonom sudaru s pomakom i za osvajanje maksimalnog broja bodova u bočnom sudaru s preprekom te u opakijem bočnom sudaru sa stupom. Performanse Toyote Toyota C-HR na crash testu rezultat su temeljne snage njezine platforme koja se temelji na Toyota New Global Architecture i karoserije koja dobro koristi brižljivo raspoređena ojačanja i upotrebu čelika visoke čvrstoće radi upijanja i usmjeravanja snage sudara od putničke kabine.
Kao dio Toyotine posvećenosti širenju pristupa naprednoj sigurnosnoj opremi, Toyota Safety Sense se ugrađuje kao standardna oprema u cijelu ponudu modela C-HR. Ovaj sigurnosni paket uključuje sistem predsudarne zaštite (Pre-Collision System – PCS) s prepoznavanjem pješaka, prilagodljivi tempomat (Adaptive Cruise Control – ACC), upozorenje za nenamjerno prestrojavanje (Lane Departure Alert – LDA) sa zakretanjem upravljača, automatska duga svjetla (Automatic High Beam – AHB) i čitanje prometnih znakova (Road Sign Assist – RSA).
Sistem predsudarne zaštite na C-HR je osvojio maksimalan broj bodova na ispitivanju pri malim, gradskim brzinama, pri čemu su sudari izbjegnuti pri svim brzinama. Čak i pri većim brzinama, na autocesti, Toyota Safety Sense pokazuje dobre performanse. Kod približavanja sporom automobilu, sudar je izbjegnut pri svim ispitnim brzinama. Kod približavanja automobilu u mirovanju ili automobilu koji usporava, sudar je izbjegnut u većini slučajeva, a posljedice su smanjene u ostalim slučajevima.
Funkcija prepoznavanja pješaka ovog sistema je isto tako pokazala dobre performanse jer je sudar s pješakom izbjegnut pri svim malim ispitnim brzinama, a pri većim brzinama, sudar je izbjegnut ili su ublažene posljedice.
“Ovi vrlo dobri rezultati sigurnosti, posebice u aktivnoj sigurnosti, pokazuju da Toyota C-HR ima mnogo više za ponuditi osim dojmljivog izgleda. Naš je cilj bio načiniti C-HR dinamički zabavnim i sigurnim za vožnju”, kaže Karl Schlicht, Izvršni potpredsjednik Toyota Motor Europe za prodaju. “Sigurnost je i bit će vrlo važna u našem razvoju proizvoda. Toyota Safety Sense je veliki iskorak prema sigurnim automobilima te se sada prelio u sve naše modele, uključujući i njegovo uvođenje kao standardne opreme na novi Toyota Yaris za 2017. godinu”, zaključuje Karl.