Mazda povećala prodaju vozila u Evropi za 21%
Mazda povećala prodaju vozila u Evropi za 21%
Mazda je tokom prošle godine na eropskom tržištu zabilježila povećanje prodaje od 21%, zauzevši tržišni udio od 1,5%. U proteklih 12 mjeseci ova kompanija je na tržište evropskih zemalja plasitala 211.000 vozila, čime se tržišni udio povećao za 9,2% u odnosu na godinu ranije (2014.). Najveće povećanje prodaje ostvario je model Mazda 2 sa preko 36.000 primjeraka, što predstavlja povećanje za 45%, a posebno pred sam kraj godine kada je zabilježeno povećanje za 55%.
Najveći porast prodaje od čak 54% Mazda je ostvarila na tržištu Španije, odnosno 52% na tržištu Holandije. Također, potrebno je naglasiti da je povećanje prodaje od 47% zabilježeno u Sloveniji, Francuskoj 39%, Italiji 36%, Turskoj 35%, Portugalu 34%, te Švicarskoj i Belgiji, po 32%. Najznačajnija tržišta za ovog proizvođača su Velika Britanija i Njemačka, gdje je zabiljeđen porast prodaje za 20% odnosno 11%.
U Mazdi se nadaju da će i ove godine povećati prodaju na evropskom tlu za oko 20%, što bi bila četvrta godina za redom. Dobrim prodajnim rezultatima svakako pridonose odlična SKYACTIV Technology (skup tehniško-tehnoloških rješenja), te KODO – Soul of Motion dizajn.