Mazda osvaja europska tržišta u 2014. godini
Mazda osvaja europska tržišta u 2014. godini
Iza Mazde je još jedan uspješan kvartal, čime se nastavlja uspješni trend jednog od najbrže rastućih brandova na europskom tržištu. Kompanija koja svojim pristupom izaziva konvencije povećala je prodaju u periodu Juli – Septembar za 19%, u odnosu na isti period prošle godine, isporučivši europskim kupcima 46.126 automobila.* To je Mazdi osiguralo tržišni udio od 1,51%, što je porast u odnosu na 1,34% u trećem kvartalu prethodne godine – Septembarski tržišni udio Mazde u Europi bio je 1,66%.
Obzirom na ukupan pad europskog tržišta od 5%, Mazdin rezultat ima još veći značaj. Prodaja vozila sa Dalekog Istoka raste i na dva najveća europska tržišta – 20% u Njemačkoj i 11% u Velikoj Britaniji, u odnosu na treći kvartal 2013. Ipak, najveći porast prodaje Mazda bilježi u Španiji i Poljskoj gdje je zabilježen porast od 95, odnosno 93%. (Danska +74%, Portugal +46%, Irska +35%, Švedska +33%, Finska +21%, Slovenija +18%…).
Vozači Mazdine brze trke su hvaljeni modeli nove generacije – posebno popularna u Europi je Mazda3, čija prodaja u nekim zemljama raste trocifreno – uključujući Dansku, Njemačku, Nizozemsku, Švedsku i Španiju.
Inače, cijela nova gama – generacija SKYACTIV tehnologije, konstruisana je nanovo i uz prkos konvencionanom razmišljanju. MazdaCX-5, Mazda6 i Mazda3 su lagani automobili, izuzetno štedljivi, a bez uticaja na performance, sigurnost i patentiranu Mazdinu zabavnu vožnju. Uz to, izgledaju odlično, zahvaljujući revolucionarnom KODO dizajnu. Ovoj porodici će se početkom 2015. pridružiti i potpuno nova Mazda2, a kasnije i još neki novi modeli.
“Ovo je najbolji septembarski rezultat u posljednjih pet godina, povećali smo prodaju u Europi za 25%. To je izuzetan rezultat, imajući u vidu ukupno negativno kretanje tržišta, rekao je podpredsjednik Mazda Motor Europe za prodaju Martijn ten Brink. “Konstantno jaka potražnja kupaca za naše izuzetne proizvode nove generacije stoji iza ovog uspjeha, a mi ćemo i dalje naporno raditi da, u što kraćem roku, isporučimo tržištu što više ovih modela.“