Kijina globalna prodaja rasla i u novembru
Kijina globalna prodaja rasla i u novembru
Iz južnokorejske Kia Corporation izvještavaju da su u novembru u svijetu ukupno prodali 252.825 vozila, što je povećanje od 15 posto u odnosu na novembar prošle godine.
Za odličnu prodaju Kije u novembru su bili najzaslužniji njeni sportski terenci, na čelu sa Sportagem, koji je bio prodat u 39.335 primjeraka. Pratili su ga Seltos (ne prodaje se u Evropi) sa 27.947 prodatih primjeraka i veliki SUV Sorento (19.949 primjeraka).
Ove godine u svijetu prodali 73.167 primjeraka modela EV6, više nego utrostručena prodaja ovog modela u odnosu na 2021.
EV6 ꟷ evropski auto 2022. godine ꟷ svojom prodajom uspješno predstavlja Kiju na svjetskom tržištu električnih vozila. Ovogodišnja prodaja EV6 je dosad dostigla 73.167 vozila što je triput više nego u prošloj godini.
Prodaja van Južne Koreje: 200.625 vozila, 15,4% više nego u novembru lani
Van Koreje je Kia prodala 200.625 primjeraka, što je 15,4 posto više nego godinu ranije. Sportage (33.573 vozila) i SUV Seltos (24.498 prodatih primjeraka) i dalje vode Kijin globalni prodajni momentum. Ključna tržišta, kao što su SAD, Evropa, azijsko-pacifička regija, Indija te Srednja i Južna Amerika u novembru su zabilježile dobre rezultate.
Prodaja u Južnoj Koreji: 52.200 vozila, 13,4 % više nego u novembru 2021.
Kia je u Koreji prošli mjesec prodala 52.200 vozila, što je 13,4 posto bolje nego lani. I na domaćem tržištu je Sorento oduševljavao kupce (6.656 prodatih primjeraka). Drugi najprodavaniji SUV bio je Sportage koji je našao 5.762 kupca.
Poslovni pregled
Kia će kao odgovor na trenutne tržišne izazove i dalje prilagođavati svoju proizvodnju u skladu sa stanjem zaliha i smanjivati smetnje u proizvodnji. Zahvaljujući novim modelima, kao što je potpuno električni EV6 – u februaru je postao evropski auto 2022. godine – Kia će stvoriti pozitivan prodajni momentum i povećati profitabilnost, a ujedno nastaviti sa svojim brzim prelaskom u pružaoca rješenja održive mobilnosti.