Kia već drugu godinu zaredom na vrhu studije J.D. Power o zadovoljstvu vlasnika vozila
Kia već drugu godinu zaredom na vrhu studije J.D. Power o zadovoljstvu vlasnika vozila
Kia je već drugu godinu zaredom najbolji brend po zadovoljstvu kupaca po rezultatima studije IQS (Initial Quality Study) kompanije J.D. Power za 2017. godinu, koja istražuje zadovoljstvo kupaca 90 dana nakon kupovine vozila. Kijino poboljšanje kvaliteta je najbolji rezultat bilo kojeg proizvođača automobila u zadnjih 20 godina studije.
Kijino ukupno prvo mjesto je rezultat pobjede u čak pet razreda automobila, što je najviše među svim brendovima. Kompaktni crossover Soul, hibridni crossover Niro, veliki sportski terenac Sorento, kompaktna limuzina Forte i velika limuzina Cadenza su pobjednici u svojim razredima. Soul uzima IQS nagradu već treću godinu zaredom, dok Kijina 2 najnovija modela – Cadenza i Niro – oduševljavaju vlasnike već u prvoj godini prodaje. Cadenza je u studiji osvojila najviše bodova među svim modelima svih brendova i ima najmanji broj problema od svih modela u istraživanju.
Baš svih 7 modela Kia – pored gore pomenutih pet pobjednika tu su još Optima i Sportage – koji su bili dio studije, osvojili su 1. ili 2. mjesto u svojoj kategoriji, s manje problema od konkurencije.
Najnovije dostignuće dodatno je povećalu Kijinu riznicu nagrada i priznanja. Ostale nagrade, koje ocijenjuju kvalitet, između ostalog uključuju 1. mjesto za Kia Sportage u prošlogodišnjem evropskom istraživanju kompanije J.D. Power o pouzdanosti vozila, što svjedoči o dugoročnoj pouzdanosti vozila Kia.
Michael Sprague, izvršni direktor Kia Motors America, kaže: “Kia je pobijedila svu konkurenciju u prošlogodišnjoj studiji J.D. Power IQS i mnogi su se pitali možemo li ponoviti taj uspjeh i ostati na vrhu. Danas možemo reći jasno i glasno – Kia je najbolja već drugu godinu zaredom, s najviše pobjednika po kategorijama od svih brendova. Naš plasman još jednom potvrđuje status kao Kije kao najboljeg proizvođača automobila te odražava vrhunsku izradu i najviše standarde, kojih se držimo kod svakog pojedinačnog vozila koje proizvedemo.”
Uz objavu rezultata studije je Dave Sargent, podpredsjednik J.D. Powera, rekao: “To je nesumnjivo najbolji kvalitet, koji je svijet ikada vidio. Automobilska industrija se zahuktala i stvarno poboljšava kvalitet vozila.”
Godišnji izvještaj analizira odaziv 77.415 vlasnika 243 modela vozila u 26 razreda automobila. Vozila su ocijenjivali na osnovu njihovih voznih svojstava, mogućnosti motora I mjenjača te širokog spiska problema, povezanih s kvalitetom, koje su prijavili vlasnici novih vozila u prvih 90 dana vlasništva.
7-godišnja fabrička garancija
Kia vrhunski kvalitet svojih vozila potvrđuje i 7-godišnjom fabričkom garancijom (do 150.000 kilometara, prve tri godine bez ograničenja broja pređenih kilometara), koja važi za čitavo vozilo.