Kia u maju u svijetu prodala 14 posto više nego lani

KIA EV6 GT

Kia u maju u svijetu prodala 14 posto više nego lani

Korporacija Kia nedavno je objavila da je u maju 2023. godine globalno prodala 268.593 vozila, što je rast od 14,4 posto u odnosu na maj prošle godine.

Bez uzimanja u obzir prodaju namjenskih vozila se prodaja van Južne Koreje u odnosu na lanjski maj povećala za 15,2 posto, na 217.772 vozila. Na korejskom tržištu Kia je zabilježila prodaju od 50.275 primjeraka, što je 10,3 posto više nego u 2022. godini.

Kia SUV modeli bili su najtraženiji modeli kompanije, a u maju su prodali 45.959 primjeraka Sportaga i 25.345 primjeraka modela Seltos (ne prodaje se u Evropi). Na trećem mjestu po prodaji bio je veliki SUV Sorento sa 20.909 prodatih primjeraka.

Prodaja van Južne Koreje: 15 posto bolje nego lani (217.772 vozila)
Prodaja vozila Kia van Južne Koreje se u odnosu na maj lani povećala za 15,2 posto, a ukupno su bila prodata 217.772 vozila.

Na tržištima van Koreje prodajno je bio najuspješniji model Sportage sa 39.774 prodata primjerka. Ovom sportskom terencu slijedio je još jedan SUV i to Seltos koji je bio prodat u 20.553 primjerka, te model K3 (ne prodaje se u Evropi, na nekim tržištima se pojavljuje pod imenom Forte), koji je bio prodat u 15.483 primjerka.

Prodaja u Južnoj Koreji: 50.275 vozila, 10 posto bolje nego lani

U maju je Kia u Koreji prodala 50.275 vozila, što je za 10,3 posto više nego u maju 2022. godine. Veliki jednovolumen Carnival (ne prodaje se u Evropi) bio je najtraženiji na Kijinom domaćem tržištu (6.695 prodatih primjeraka). Slijedila su mu dva sportska terenca – Sorento (6.499) i Sportage (6.185 prodatih primjeraka).

Najprodavaniji modeli Kia su sportski terenci

Kia očekuje da će se situacija na globalnom tržištu nastala zbog nedostatka dijelova postepeno popraviti i želi se fokusirati na povećanje prodaje elektrificiranih vozila i sportskih terenaca te povećanje profitabilnosti.

U aprilu ove godine Kia je u Seulu na događaju „CEO Investor Day“ predstavila srednjoročnu i dugoročnu poslovnu strategiju brenda s naglaskom na elektrifikaciji. Kijin modificirani prodajni cilj za 2030. godinu je 4,3 miliona vozila, od toga će 1,6 miliona vozila biti potpuno električnih. Kompanija će i dalje jačati svoje napore kako bi elektrificirala svoju gamu modela i ubrzala svoj prelazak u pružaoca rješenja za održivu mobilnost uvođenjem inovativnih proizvoda i usluga mobilnosti.

Kompanija će i dalje povećavati prodaju svog električnog modela EV6, koji je prošle godine postao Evropski auto godine. Kia će momentum prodaje električnih vozila nadgraditi i s lansiranjem novog modela EV9, velikog prestižnog električnog SUV-a, prvog sa šest ili sedam sjedišta kojeg u Evropi očekujemo u narednim mjesecima.

Kategorije: Vijesti