Kia s rekordnom evropskom prodajom u trećem kvartalu
Kia s rekordnom evropskom prodajom u trećem kvartalu
Kia Motors je po podacima udruženja evropskih proizvođača automobila ACEA u Evropi zabilježila rekordnu prodaju u trećem kvartalu.
Kia je do kraja septembra u Evropi prodala 337.595 vozila (članice EU i EFTA). To predstavlja rast od 14 posto u odnosu na jednako razdoblje u prošloj godini, kada je u Evropi zabilježeno 295.140 novoregistrovanih vozila Kia. Dvocifreni rast Kije je i inače veći od rasta evropskog tržišta, koje je poraslo za 8%.
Veći tržišni udio
I Kijin tržišni udio se povećao – s prošlogodišnjih 2,7% skočio je na 2,9%. Michael Cole, glavni izvršni direktor Kia Motors Europe, o rezultatima je rekao: “U 2016. smo predstavili novosti u nekim segmentima, gdje dosad nismo bili prisutni, a u nekim smo ojačali naš položaj. Svaki naš novi model doprinosi našoj boljoj prodaji i povećanju tržišnog udjela u Evropi. Naš planirani godišnji rast prodaje smo već promijenili sa 9 na 12 posto, a polako se približavamo ostvarenju našeg srednjeročnog plana tržišnog udjela od 3 posto.”
Sportage ruši sve rekorde
Prodaja Sportaga veća je nego ikad prije – do kraja septembra je širom Evrope našao 110.358 novih vlasnika (36% više nego u jednakom periodu prošle godine). Sportage je tako dobro primljen kod kupaca da je već sada premašio cijelu prošlogodišnju prodaju u Evropi, kada je bilo prodanih 105.317 primjeraka.
Stranke dobro prihvatile nove modele Niro i Optima
Pored Sportaga odlično se iskazao i najnoviji model iz Kije – hibridni crossover Niro. Od početka ljeta do sredine oktobra ga je već dobilo oko 5.000 Evropljana, a još 15.000 kupaca čeka na isporuku, koja je planirana do kraja godine. Niro strankama pored praktičnosti i atraktivnog izgleda prostranog crossovera nudi i vrlo štedljiv hibridni motor s vrlo niskim emisijama CO2 (samo 88 g/km).
Sportwagon kao dodatni vjetar u Kijina leđa
Gama modela Optima na ljeto se proširila karavanskom varijantom Sportswagon, priključnim hibridom (Plug-in Hybrid) i sportskom varijantom GT, zbog čega je povećana prodaja Optime za 181% u odnosu na isti period prošle godine. Da za Optimu u Evropi dolaze još bolji dani bilo je jasno u septembru kada je stigao karavan, koji je od ukupno prodata 6.193 primjerka predstavljao skoro dvije trećine (66%) svih Optima. Prema predviđanjima će nove varijante Optime značajno povećati Kijinu prodaju u segmentu D, pogotovo kod flotnih kupaca.