Kia s novom poslovnom strategijom

Kia digital

Kia s novom poslovnom strategijom

Kia je na online događaju predstavila nove detalje strategije brenda i svoje ambicije. U skladu s novim sloganom ‘Movement that inspires’ (Pokret koji inspiriše) je najstariji korejski proizvođač automobila razotkrio novu strategiju koja najavljuje kako će Kia odsad strankama pružati održiva rješenja mobilnosti, a ne samo vozila.

Uz promjenu tradicionalnog poslovnog modela koji se temelji na proizvodnji Kia se odlučila i za promjenu korporativnog imena. Uklanjanjem riječi ‘Motors’ iz imena (prethodno ‘Kia Motors Corporation’) Kia će se raširiti na nova i narastajuća poslovna područja, jer će odsad stvarati inovativne proizvode i usluge mobilnosti koje će unaprijeđivati svakidašnjicu njenih stranaka.

Ho Sung Song, predsjednik uprave i direktor Kia Corporation, rekao je: “U Kiji vjerujemo da prijevoz, mobilnost i kretanje predstavljaju ljudska prava. Naša vizija je da globalno stvaramo  održiva rješenja mobilnosti za stranke, zajednice i društva. Danas krećemo s ostvarivanjem ove vizije i to predstavljanjem nove namjene brenda i strategije za budućnost.”

Video ‘New Kia Brand Showcase’ dostupan je na YouTube kanalu Kia Worldwide od 15. januara 2021. godine: https://youtu.be/U67RlX9ibfo

Kategorije: Vijesti