Kia odlična u istraživanju J.D. Power APEAL
Kia odlična u istraživanju J.D. Power APEAL
Kijini modeli Optima, Sorento, Sedona (na nekim tržištima pod imenom Grand Carnival) i Soul su u istraživanju J.D. Power APEAL o automobilskim mogućnostima, izvršenju i izgledu (APEAL – Automotive Performance, Execution and Layout) pobijedili u svojim klasama.
Četverostruka pobjeda je Kiju svrstala na 3. mjesto od svih neluksuznih brendova, što je veliki iskorak u odnosu na sedmo mjesto 2015. godine. Priznanje dolazi u vrijeme kada je Kia prvoplasirana u istraživanju J.D. IQS o početnom zadovoljstvu stranaka nakon kupovine vozila.
Nagrade donio odnos do stranaka
“Kupci žele automobile, koje voze s ponosom, i Kijine 4 nagrade J.D. Power APEAL, predstavljaju našu globalnu fokusiranost na postavljanje naših stranaka na prvo mjesto,” rekao je Orth Hedrick, potpredsjednik planiranja proizvoda u Kia Motors America. “Kupci su danas pametniji nego ikad ranije i traže vozila, koja pružaju superiornu kombinaciju dizajna, tehnologije, sigurnosti i premium pomagala. Optima, Sorento, Sedona i Soul su pravi primjeri takvih važnih atributa. Sve više ljudi dan za danom upoznaje kvalitet Kije i njenih vrhunskih modela.”
Optima, Sorento i Sedona pobjednici u klasama
Optima i Sorento, koje za američko tržište proizvode u fabrici u saveznoj državi Georgia, u svojim klasama su pobijedili žestoku konkurenciju. Optima je čak za 25 bodova premašila prosjek razreda. Sorento se takođe pokazao najboljim u klasi velikih SUV-ova.
Veliki monovolumen Sedona drugu godinu zaredom s nagradom APEAL
U kategoriji velikih monovolumena je Sedona pobijedila sve konkurente i tako drugu godinu zaredom osvojila nagradu APEAL.
Soul oduševio zabavnom praktičnošću
Soul, koji je u SAD već nekoliko godina jedan od najpopularnijim modela za sve one koji rado odskaču iz gomile, osvojio je već četvrtu APEAL nagradu (2012., 2013., 2014., 2016.), što ga čini najnagrađivanijim Kijinim modelom po pitanju APEAL nagrada.
Istraživanje J.D. Power APEAL mjeri ukupno zadovoljstvo vlasnika vozila u prvih 90 dana nakon kupovine. Rezultati su podijeljeni u 10 kategorija i ocjenjuju: vanjštinu, unutrašnjost, skladištenje, audio, sjedišta, grijanje i hlađenje, voznu dinamiku, pogon, vidljivost i potrošnju goriva.
7-godišnji Kia kvalitet
Kijin 7-godišnji kvalitet čine 7-godišnja mobilna garancija, 7-godišnje besplatno osvježavanje mapa (za modele s fabrički ugrađenim navigaciinim sistemima) i Kijina poznata 7-godišnja fabrička garancija (odn. do 150.000 pređenih kilometara – prve 3 godine bez ograničenja pređenih kilometara).