Kia Motors želi postati vodeći brend električnih vozila
Kia Motors želi postati vodeći brend električnih vozila
Kia predstavlja prvu fazu plana budućih modela – 7 novih isključivo električnih vozila do 2027. godine u različitim automobilskim razredima
Kia Motors Corporation je s razotkrivanjem prvih skica 7 budućih isključivo električnih modela ponudila uvid u svoju poslovnu strategiju globalnih električnih vozila (EV). Detalje Kijine strategije budućih električnih modela predstavio je predsjednik i direktor Kije, g. Ho Sung Song, i to na događaju u Kijinoj fabrici u južnokorejskom gradu Hwasung.
Potpuna ponuda električnih vozila će Kiju pozicionirati među vodeće EV brendove
Kia će zahvaljujući brzom prilagođavanju potražnji za električnim vozilima zauzeti vodeći položaj na globalnom tržištu. Brend će na globalnom tržištu ponuditi različita isključivo električna vozila, dok će pored toga biti i partner kompanijama koje širom svijeta razvijaju punjačku infrastrukturu.
Električni auti predstavljati će 25 % Kijine globalne prodaje do 2029. godine
“Kia je od 2011. godine, kada je predstavila prvo serijsko vozilo Ray EV, širom svijeta ukupno prodala više od 100.000 električnih vozila,” rekao je direktor Song. “Od tada smo na globalnim tržištima predstavili različite električne modele i planove za osnaživanje ovog procesa u dolazećim godinama. S preusmjerenjem fokusa našeg poslovanja na elektrifikaciju težimo ka tome da prodaja električnih vozila do 2029. predstavlja 25 posto naše ukupne prodaje.”
U skladu sa strategijom Plan S, koja je započeta početkom ove godine, brend do 2025. godine namjerava raširiti svoju gamu električnih vozila na 11 modela. U tom periodu je Kijin cilj dostići 20-postotni tržišni udio EV-ova u ukupnoj prodaji brenda na naprednim tržištima, kao što su npr. J. Koreja, Evropa i Sjeverna Amerika. Do 2027. će na različitim tržištima lansirati 7 isključivo električnih vozila čije skice su upravo razotkrili.
Prvi isključivo električni model kodnog imena CV, koji stiže sredinom 2021., donosi Kijin novi dizajnerski pravac
Prvi od ovih modela – zasad nosi kodno ime CV – biti će predstavljen sredinom 2021. godine kao Kijin prvi isključivo električni auto namijenjen različitim regijama. Novi model će ponuditi jednak kvalitet i atraktivan dizajn kao ostale Kije, dok će pored toga pružati visoke motorne performanse i izuzetne punjačke mogućnosti.
Kijina strategija Plan S – prelazak na elektrifikaciju
Početkom 2020. godine je Kia Motors razotkrila srednjoročnu i dugoročnu strategiju Plan S, koja predstavlja planove ovog brenda o prelasku na novi način poslovanja fokusiran na električna vozila i usluge mobilnosti. Kia se fokusirala na zauzimanje vodećeg položaja na području EV-ova i to zahvaljujući lansiranju isključivo električnih modela i inovacija u proizvodnji, prodaji i uslugama.
Kia Motors doživljava zaista veliku preobrazbu s ciljem ostvarenja Plana S. Model CV će s lansiranjem 2021. predstaviti novi dizajnerski pravac koji označava Kijin prelazak na poslovnu strategiju fokusiranu na električna vozila. Kijina nova dizajnerska filozofija slavi napredak, različitost i spajanje nespojivih elemenata.
Kia traži nove načine na području planiranja, razvoja i proizvodnje kako bi se što brže odazvala na različite potrebe kupaca već od faze planiranja novih modela. Kia će se na potrebe tržišta odazivati ponudom različitih tipova vozila, s modelima primjerenim za urbana središta, duga putovanja i vozilima sa sportskim performansama. Pored toga će Kia s prilagodbom svoje nove E-GMP modularne platforme za EV-ove (Electric-Global Modular Platform) ponuditi vozila s prostranošću koja će biti jedna od najvećih u tom razredu.
Kia Motors takođe traži inovativne načine prodaje električnih vozila. Brend proučava različite načine pretplatničkih usluga za stranke, leasing baterije i mogućnosti najma, a tu je i nekoliko mogućnosti poslovanja sa starim baterijama.
Kia će širiti svoju punjačku infrastrukturu širom svijeta
Pored toga Kia namjerava raširiti svoju postprodajnu infrastrukturu za električna vozila. Kia do 2030. godine u Južnoj Koreji namjerava povećati broj punjačkih mjesta za električna vozila na 1.200. Na ostalim tržištima širom svijeta će broj punionica povećati na 600 odn. na više od 2.000 do 2023. godine. Kia namjerava i razvijati programe školovanja za servisere električnih vozila.
Kia širenje mreže punionica vidi kao preduslov za veću popularnost EV-ova tako da će i dalje unaprijeđivati svoju punjačku infrastrukturu.
U Koreji će Kia jačati poslovne aktivnosti koje se direktno odnose na punjačku infrastrukturu. Na početku će se to odnositi na postojeću mrežu prodajnih mjesta, zastupništava i servisnih centara s kojima Kia želi do 2030. godine postaviti oko 1.500 punjačkih mjesta. Pored toga će Hyundai Motor Group, čiji glavni dio predstavljaju sestrinske kompanije Hyundai Motor i Kia Motors, do 2021. u gradskim središtima i uz 12 autocesta koje povezuju 8 državnih provincija, postaviti 120 ultra-brzih punionica.
Kia zajedno sa svojim zastupnicima širom Evrope postavlja više od 2.400 punionica za električna vozila, a u Sjevernoj Americi oko 500. Kia namjerava širiti svoju punjačku infrastrukturu u skladu s rastom prodaje.
Osim toga Kia teži ka pružanju savremene punjačke infrastrukture zajedno sa strateškim partnerima, počevši s prošlogodišnjom strateškom investicijom u IONITY, evropsku kompaniju specijaliziranu za brzo punjenje. Kia takođe traži partnere za punjačku infrastrukturu u SAD-u i Kini kako bi pružala optimiziranu infrastrukturu prilagođenu svakom pojedinačnom tržištu, dok istovremeno jača saradnju na području razvoja novih tehnologija punjenja.
Kia želi dostići vodeći položaj na globalnom tržištu električnih vozila s aktivnom saradnjom s vladama i aktivnostima u ostalim komercijalnim partnerstvima. S novim start-up preduzećem Purple-M, osnovanim u julu ove godine, specijaliziranim za omogućavanje prilagođenih usluga e-mobilnosti s električnim vozilima Kia namjerava ojačati i saradnju s različitim vladinim organizacijama u širenju zajedničkih projekata na poljima kao što su prelazak na električni javni prijevoz i izgradnja punjačke infrastrukture.