Kia Motors svoje predstavlja tehnologije budućnosti
Kia Motors svoje predstavlja tehnologije budućnosti
Kia Motors započela je novu globalnu reklamnu kampanju u kojoj se pojavljuju likovi iz popularne bajke o Petru Panu.
Trominutni film Petar se vraća (Peter Returns) je prerada klasične priče za djecu i nudi futuristički prikaz borbe između Petra i Kapitana Kuke. Petar, kojemu su se pridružili vjerni prijatelji Wendy i Zvončica, želi stanovnicima zemlje Nedođije omogućiti upotrebu novih tehnologija, jer dosad, zbog sebičnosti zločestog gusara Kuke, nisu mogli uživati u plodovima tehnološkog napretka.
Trominutni film kao dio Kijine vizije ‘Bezgranično za sve’
Kratki film je dio Kijine vizije ‘Bezgranično za sve’ u kojoj su mogućnosti mobilnosti neograničene i svako može koristiti beskonačne mogućnosti koje donosi prevoz u budućnosti.
Priča filma nudi uzbudljive mogućnosti mobilnosti u skoroj budućnosti
“Kia je na putu da u budućnosti postane jedan od vodećih ponuđača masovne mobilnosti,” rekao je Yong Won Cho, izvršni podpredsjednik i vođa odjeljenja za globalni brend i marketing u Kia Motors. “S našim originalnim filmom smo htjeli prikazati kako nešto klasično i popularno kod miliona ljudi širom svijeta možemo u moderna vremena preraditi u nešto značajno. Kao i ljudi u zemlji Nedođiji u ‘Petar se vraća’, svako zaslužuje da ima koristi od tehnološkog napretka, a ne samo nekolicina.”
U Petar se vraća, glavni junaci filma koriste autonomne i napredne tehnologije konceptnog vozila Kia KED-12 kako bi pobijedili. Te tehnologije uključuju komuniciranje vozila i pješaka upotrebom prednjih svjetala (Smart Pixel Light), autonomno parkiranje bez obzira na to gdje se nalazi vozač (Valet Parking Pilot), zvučno upozoravanje samo onih kojima je to namijenjeno (Sound Focusing), razumijevanje vozačevih potreba i odgovarajuće predlaganje (Intelligent Agent) i još mnogo toga. Kia vizijom ‘Bezgranično za sve’ namjerava 2021. godine predstaviti samovozeća vozila 4. stepena i testirati ih u tzv. pametnim gradovima.
Petar se vraća je režirao više puta nagrađivani francuski režiser Phillipe Andre. U filmu, snimljenom za šest dana u Madridu, učestvovalo je 200 glumaca i članova filmske ekipe, s preko 100 različitih rekvizita i kostima, koji su napravljeni isključivo za potrebe reklame. Za skiciranje i kompjutersku grafiku lokacija izmišljene zemlje Nedođije stvaraocima je trebalo oko šest mjeseci.
Za gledanje filma Petar se vraća i više informacija o naprednim tehnologijama, koje se koriste u filmu, molimo, posjetite http://www.kia.com/worldwide/