Kia lani u Evropi s rekordnim tržišnim udjelom od 4,8%
Kia lani u Evropi s rekordnim tržišnim udjelom od 4,8%
Kia lani u Evropi prodala 542.423 vozila, 7,9 % više nego u 2021. godini.
Po najnovijim podacima koje je objavilo Evropsko udruženje proizvođača automobila (ACEA) Kia je u 2022. godini u Evropi (Kia ovdje ubraja zemlje EU, EFTA i Ujedinjeno kraljevstvo) dostigla novi rekordni tržišni udio koji je iznosio 4,8 % svih prodatih putničkih vozila na tržištu. To je povećanje od 7,9 posto u odnosu na dosadašnji rekordni udio ovog brenda koji je u 2021. iznosio 4,3 %.
Prodaja vozila Kia na tržištima EU, EFTA i Ujedinjenog kraljevstva se povećala na 542.423 vozila, što je rast od 7,9 posto u odnosu na 2021. godinu kada je bilo prodatih 502.677 vozila.
Evropsko tržište automobila se lani smanjilo za 4,1 %
Kijin rast suprotan je od evropskog tržišta putničkih vozila na kom se broj prvi put registriranih vozila u 2022. smanjio za 4,1 %.
Trećinu Kijine prodaje predstavljaju njeni elektrificirani modeli
Na Kijinu prodaju pozitivno je uticala rastuća potražnja za njenim elektrificiranim modelima koji su prošle godine predstavljali skoro trećinu njene prodaje u Evropi – 30,9 % (176.149 vozila).
Prošle godine je Kia zabilježila i više značajnih dostignuća širom Evrope. U Ujedinjenom kraljevstvu je ovaj najstariji južnokorejski automobilski brend ostvario rekordan tržišni udio od 6,2 posto i prvi put premašio 100.000 prodatih vozila. Impresivni, rekordni tržišni udjeli zabilježeni su i u Poljskoj (8 %) i Španiji (7,8 %), dok je Kia u Nizozemskoj postala najprodavanija marka automobila (9,7 %). Pored toga je Kia sada među tri najprodavanije marke u Hrvatskoj, Finskoj, Islandu, Poljskoj, Slovačkoj, Španiji i Švedskoj.
Ceed je sa svoje četiri izvedbe karoserije bio najprodavaniji model Kije u Evropi (137.347 prvi put registriranih primjeraka). Rasla je i prodaja Sportaga (136.293 prodata primjerka), dok je Niro sa 80.461 prodatim primjerkom bio treći najprodavaniji model Kije u 2022. godini.
Jason Jeong, predsjednik Kia Europe, rekao je: “Za Kiju je 2022. bila još jedna vrlo uspješna godina. Ostvarili smo najveći tržišni udio dosad, a naša sve veća ponuda elektrificiranih modela osvojila je više nagrada i priznanja. EV6 je već na početku godine osvojio titulu evropski auto godine, što je bilo prvi put za bilo kog proizvođača iz Južne Koreje, a ove godine blizu je bio Niro, koji je bio finalista izbora za 2023. godinu”
Pored nagrade za evropski auto godine za model EV6 Kia je lani dobila brojne nagrade:
• (UK) Kia EV6: ‘auto godine’ – What Car?
• (Francuska) Kia EV6: ‘porodični SUV’ i ‘crossover’ – Trophée de L’argus
• (Evropa) Kia EV6: Red Dot Design ‘najbolji od najboljih’ u kategoriji inovativnih proizvoda
• (Njemačka) Kia Niro EV: ‘zlatni volan’ – Auto Bild
• (Španija) Kia Sportage: ‘auto godine’ – ABC
• (Grčka) Kia Sportage: ‘grčki auto godine’ – institut Auto godine
• (UK): Kia: ‘proizvođač godine’ – magazin Top Gear
U 2023. godini Kia će ubrzati sprovođenje svoje strategije fokusirane na klijente kako bi postala vodeći pružalac rješenja pametne mobilnosti. Lani je korejski gigant unaprijedio svoju proizvodnju i isporuke u Evropi kako bi postao još otporniji na prijelomne svjetske događaje i sposoban za ispunjavanje ekoloških obećanja. Te promjene poduprte redovnim isporukama kritičnih komponenti Kiji će omogućiti ispunjavanje daljnjeg povećanja potražnje i smanjiti rokove isporuke.