Još jedan brand
Volkswagen uvodi još jedan brand
Predsjednik Volkswagena Ferdinand Piech nagovjestio je da njegova kompanija planira da uvrsti još najmanje jedan brend u svoj trenutni asortiman, kao dio strategije da do 2018. godine postane najveći svjetski proizvođač automobila. Piech je za njemački magazin ADAC Motorwelt rekao da će njegova djeca za 10 godina voziti jedan od najmanje 13 Volkswagenovih brendova.
On nije obrazložio o kojem novom brendu je riječ, ni kako će ga dodati, ali je Volkswagen prošlog mjeseca na detroitskom sajmu automobila objavio da razmatra osnivanje „low cost“ branda koji će specificno biti namenjen za tržista zemalja u razvoju, prenosi Blumberg. Volkswagen Grupa trenutno posjeduje 12 brandova, uključujući osam automobilskih marki, segment za laka komercijalna vozila, dva proizvođača teških kamiona i jedan brend za motocikle.
Čelni ljudi njemačkog proizvođača, takođe su bili zainteresovani za kupovinu Alfa Romea, ali je izvršni direktor Fiata Sergio Marchionne za ADAC Motorwelt ponovio da je Alfa “kultni brand“ i da nije za prodaju. Najveći njemački proizvođač automobila je posljednjih godina proširio svoju paletu proizvoda kupovinom njemačkog proizvođača kamiona MAN, italijanskog renomiranog motocikl branda Ducati i prestižnog Porschea.
Volkswagenova neto likvidnost, opala je za 57% na 9,22 milijardi eura u trećem kvartalu prošle godine zbog troškova akvizicija. Volkswagen je pokušao da ostvari dublje veze sa japanskim Suzukijem, kupovinom 19,9% udjela 2009. godine za 1,7 milijardi eura. Pregovori su propali, Suzuki je tužio Volkswagen i na arbitražnom sudu u Londonu traži da njemačka kompanija vrati dionice koje je kupila. Izvršni direktor grupe Martin Winterkorn, rekao je u augustu prošle godine da je Volkswagen za sada zaokupljen brandovima koji su već u vlasništvu njemačke kompanije.