Fiar Chrysler Automobiles – Predstavljen novi logo
Fiar Chrysler Automobiles – Predstavljen novi logo
Fiat je nedavno preuzeo kontrolni paket dionica Chryslera, te je tako postao većinski vlasnik ove američke kompanije. Novonastala multinacionalna kompanija sada se zove jednostavno FCA (Fiat Chrysler Automobiles), pa je u skladu s tim novi logo akronim naziva koji će se koristiti u budućnosti. Novi logo dizajnersko je djelo Robilant Associati i u sebi sadrži dosta simbolike i istorijskog naslijeđa.
U objašnjenju stoji: Korištenje akronima pomaže stvaranju tranzicije iz prošlosti, bez narušavanja njenih korijena. Lako ga je razumjeti, izgovoriti i zapamtiti. Tri slova koja čine logo grupisana su u geometrijsku konfiguraciju inspirisanu izvornim oblicima automobilskog dizajna. ‘F’ je izveden iz pravougaonika, simbolizirajući konkretnost i čvrstoću, ‘C’ je izvedeno iz kruga, a predstavlja točkove u pokretu, dok je ‘A’ izvedeno iz trugla indicirajući energiju i evoluciju.
Novi logo će uskoro ući u upotrebu, praktično prije reorganizacije nove grupe, koja će biti globalni proizvođač automobila, prisutan na gotovo svim svjetskim tržištima i sa bogatim izborom za različite ukuse i potrebe.