Citroën: Prodaja u svijetu u porastu za 7 %
Citroën: Prodaja u svijetu u porastu za 7 %
U prvih šest mjeseci ove godine, svjetsko automobilsko tržište zabilježilo je povećanje od 4 %. Rast su uglavnom potaknule dvije glavne regije: Europa i Kina.
U tom kontekstu, Citroën je prodao 624 000 vozilau svijetu, što je povećanje od 7 % u odnosu na prvo polugodište 2013. Ovim rezultatima najviše su doprinijele Kina i Europa, dva ključna tržišta za Citroën koji zajedno čine 85 % prodaje u svijetu. Osim toga, Citroën je u tim zemljama ostvario rast snažniji nego rast tržišta.
OČEKIVANJA U 2. POLUGODIŠTU 2014.
U drugom polugodištu, izazov marke je nastaviti ofenzivu u pogledu volumena i profitabilnosti:
- Citroën C4 Cactus i novi C1, dva modela koja dokazuju obnovu marke Citroën s više dizajna, više udobnosti, više korisne tehnologije s umjerenim troškovima. Lansirani u lipnju, prve narudžbe već su premašile ciljeve (7 000 C4 Cactus i 4 500 novi C1). Rezultati su dobar predznak za buduće zemlje koje će lansirati ove nove modele.
- Novi Citroën Jumper,s inovativnom opremom bogatijom nego ikada, kako bi odgovorio na potrebe profesionalaca.
- Lansiranje novog SUV–a u Kini, čije naznake je dao koncept Citroën C-XR, otkriven u travnju tijekom salona u Pekingu.
- Tehnološke prednosti, sučinkovitim motorima najnovije generacije. Na benzinskim, nakon izvedbe PureTech 130 Stop&Start predložen od proljeća na Citroën C4, obitelj PureTech će se povećati s izvedbom 110 KS Stop&Start na C4 CACTUS. Na dizelskim, ovaj model će biti prvi koji će imati novi motor BlueHDi 100 (3,1l/100km i 82g CO2/km).
Kategorije:
Vijesti