Citroën počeo primati narudžbe za novi C3 i ë-C3
Citroën počeo primati narudžbe za novi C3 i ë-C3
Citroën je počeo primati narudžbe za svoj novi model C3, koji se smatra bestselerom na evropskom tržištu, nakon što je od 2016. godine prodan u više od 1,5 milijuna primjeraka. Ovaj legendarni model i danas je vrlo uspješan, a krivulja njegovog životnog ciklusa se nezaustavljivo nastavlja.
Sa svakom novom generacijom modela C3, marka Citroën potrese tržište, jer u gamu uključuje inovativan koncept, a istovremeno zadržava svoje karakteristike: jedinstven i snažan dizajn, prepoznatljiva udobnost unutrašnjosti, korisna oprema za svakodnevnu upotrebu i atraktivna cijena. Cijena električke izvedbe počinje od 517 KM i termičke izvedbe od 30.992 KM. Postojat će i hibridna verzija koja se može naručiti u drugoj polovini 2024. godine.
Novi Citroën C3 je inovativan, moderan i maštovit i u svakom pogledu bolji od prethodne generacije. Međutim, pre svega je popularan jer je, zbog svoje pristupačnosti, namijenjen široj publici i nudi različite pogonske sklopove prilagođene potrebama kupaca.
U novom C3 sve je usmjereno na jednostavan život i dobar osjećaj. Na primjer, kupcima će biti dostupan i hibridni model koji omogućuje lakši pristup elektrifikaciji. Izvedba može obaviti do 50 % gradske vožnje u električnom načinu rada bez potrebe za ponovnim punjenjem, omogućujući vam da uživate u glatkoj i fleksibilnoj električnoj vožnji uz smanjenje troškova i utjecaja na okoliš.
Osim toga, Citroën je svoj model C3 prvi put opremio inovativnim i ekskluzivnim sistemom ovjesa s dvostrukim progresivnim hidrauličkim graničnicima, koji će biti serijski dostupan na svim izvedbama i koji će osigurati još intenzivniji osjećaj čahure ličinke koju pružaju redizajnirana sjedala Citroën Advanced Comfort i novi arhitektonski dizajn C-Zen Lounge kontrolne ploče, koja zahvaljujući profinjenom stilskom dizajnu, Citroën Head up Displayu i manjem volanu unosi još više bezbrižnosti u vozilo.
Dobro osjećanje također znači da možete lako ući u svoj automobil i uživati u njegovoj prostranoj unutrašnjosti. C3 je napredovao u oba područja dajući mu višu šasiju i karoseriju bez ugrožavanja njegove dužine, tako da je s 4,01 metra još uvijek veoma okretan i praktičan za gradsku vožnju. Naravno, C3 nudi i svu potrebnu opremu kako bi svako putovanje bilo trenutak opuštanja, uključujući povezivu 3D navigaciju na 10,25” ekranu na dodir, automatski klima uređaj te bežično punjenje i zrcaljenje sadržaja.
Novi C3 predstavlja nam se optimalnom kombinacijom dizajna, udobnosti i tehnologije, zadržavajući pritom vrlo atraktivnu cijenu. Od sada će C3 sa 1,2-litarskim benzinskim motorom od 100 KS i ručnim mjenjačem biti dostupan od 30.992 KM. Prva vozila će kupcima biti isporučena na ljeto. Izvedba Hybrid 100 bit će dostupna za naručivanje u drugoj polovini 2024. godine.
HIBRID 48V: Idealna kombinacija za svestrane gradske mališane
Pored 1,2 l Turbo motora, novi C3 će po prvi put u svojoj ponudi imati i hibridni pogonski sklop, zahvaljujući SmartCar modularnoj konstrukcijskoj platformi sa svestranim i više energetskim dizajnom.
Hybrid 100: novi C3 omogućit će lakši pristup elektrifikaciji, budući da će u svom asortimanu imati i 48-voltnu hibridnu tehnologiju. Radi se o kompaktnom, laganom i pristupačnom rješenju, koje je posebno pogodno za svestrani gradski automobil, jer omogućava da se 50 % gradske vožnje odvija u električnom načinu rada. Osim što ne zahtijeva punjenje, također vam omogućuje da uživate u svim prednostima električnog pogona, od jednostavne vožnje bez buke i vibracija do mogućnosti vožnje u područjima s niskim emisijama, dok istovremeno smanjujete svoje troškove i utjecaj na okoliš.
Hibridna tehnologija kombinira prednosti benzinskog i električnog pogona s dva motora koji rade zajedno ili odvojeno, automatski i bez intervencije vozača. Pogonski sklop 48V hibridne tehnologije uključuje litij-ionsku bateriju od 48 V koja se puni tokom određenih faza vožnje, trocilindrični benzinski motor nove generacije od 100 konjskih snaga dizajniran posebno za prilagodbu ovom novom hibridnom sistemu i novi elektrificirani mjenjač ë-DCS6 s dvostrukim kvačilom, u koji je ugrađen elektromotor ë-Motor snage 21 kW, proizveden u Francuskoj.
Veća udobnost u vožnji uz manju potrošnju goriva i manje emisije. Hibridna tehnologija 100 nudi udobnost i svestranost, radi jednostavno i glatko zahvaljujući okretnom momentu od 205 Nm (55 Nm za električni motor), dok smanjuje emisije i potrošnju goriva za skoro 10 % u usporedbi s ekvivalentnom benzinskom verzijom. Model s ovom tehnologijom dobio je homologaciju sa 117 grama CO2 po kilometru u WLTP ispitnom postupku za kombinirani ciklus vožnje. Prilikom naglog ubrzanja elektromotor prenosi dodatnih 9 kW (cca. 12 konjskih snaga) što osigurava ugodnu vožnju u svakom trenutku, dok istovremeno osigurava dinamično ubrzanje.
Motor 1,2 l Turbo: za Citroën C3 s osnovnim nivoom opreme dostupan je benzinski motor 1.2 l Turbo od 100 KS koje se ugrađuje zajedno sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem. Motor je u potpunosti rekonstruiran kako bi pružio veće performanse i pouzdanost, a također je opremljen zupčastim remenom. To čini C3 izuzetno pristupačnim i svestranim. U kombiniranom WLTP ciklusu emisijska vrijednost ove izvedbe neće prelaziti 126 g CO2/km (u fazi pridobivanja homologacije).