Tri nove dizajnerske nagrade za Kia-u
Tri nove dizajnerske nagrade za Kia-u
Kia je na ovogodišnjem takmičenju Automotive Brand Contest 2012 osvojila čak 3 dizajnerske nagrade, što je samo još jedan od mnogobrojnih dokaza velikog napretka ovog automobilskog giganta otkako je na čelu dizajnerskog odjeljenja čuveni Nijemac Peter Schreyer.
Novi Kia cee’d, predstavljen juna ove godine, pobijedio je u kategoriji vanjskog izgleda, a cee'd je zaslužio i poseban pomen zbog značajnih inovacija na području dizajna unutrašnjosti. Osim toga stručni žiri je za najbolji koncept proglasio Kia GT. Sportski kupe s pogonom na zadnji par točkova inače je svoju premijeru doživio prošli septembar na salonu u Frankfurtu. Automotive Brand Contest, osnovan 2011. godine, postao je međunarodno priznato takmičenje otvorenog tipa namijenjeno svim kompanijama u automobilskoj industriji i njihovim partnerima s područja dizajna i komunikacije brenda. Ukupno je 16 kategorija, koje pokrivaju dizajn vozila, dijelova i dodataka, tehnologije i ostalo.
Druga generacija modela cee’d – Kijinog evropskog prodajnog bestselera – predstavlja vozilo s karakteristikama kupea, ali istovremeno nudi i prostranost i praktičnost hečbeka. Atraktivan vanjski izgled zaokružuju hromom oivičene velike staklene površine i mišićaste crte maske motora. Odličnost se nastavlja u unutrašnjosti s ergonomskom, ka vozaču usmjerenom centralnom konzolom i kvalitetnim materijalima, a sve je poduprto sa Kijinom revolucionarnom 7-godišnjom garancijom. Dizajnere su kod nastanka koncepta GT inspirisali grand toureri iz 70. godina prošlog vijeka i kombinuje mišićaste proporcije sa savremenom, elegantnom unutrašnjošću. To nudi uvid u Kijinu dizajnersku filozofiju bliske budućnosti.
Svečana dodjela priznanja pobjednicima biće održana 27. septembra 2012. godine na salonu automobila u Parizu, kada je predviđen 1. novinarski dan i tzv. dizajnerska noć. Kia Motors je na prošlogodišnjem takmičenju Automotive Brand Contest osvojila više nagrada – “najbolji od najboljih” (Best of the Best) u kategoriji dizajna brenda, dok su modeli Sportage, Rio i Optima pobijedili u kategoriji vanjskog izgleda.
Njemačko vijeće dizajnera (Rat für Formgebung), organizator ovog takmičenja u automobilskom dizajnu, osnovano je 1953. godine na inicijativu njemačkog saveznog parlamanta i danas spada među vodeće svjetske ustanove na području komunikacije i prenosa znanja u dizajnu.
Među članovima ovog nezavisnog udruženja je čak 170 kompanija iz Njemačke i inostranstva. Među njihove aktivnosti spadaju nagrade Designpreis Deutschland (njemačka najuglednija zvanična dizajnerska nagrada), izložbe, konferencije, seminari i radionice. Takmičenje u automobilskom dizajnu je takmičenje otvorenog tipa i namijenjeno je svim kompanijama u automobilskoj industriji i njihovim partnerima s područja dizajna i komunikacije brenda.