1.455.100 isporuka
Audi: 1.455.100 isporuka u 2012.
Nova rekordna godina za Audi AG: u 2012. Audi je isporučio ravno 1.455.100 automobila kupcima širom svijeta, što je za 11,7 posto više u odnosu na godinu prije. Time je ovaj premium proizvođač nadmašio godišnji plan od 1,4 miliona – zahvaljujući, prije svega, dodatnom rastu prodaje u Sjevernoj Americi i Aziji.
„ Audi je u 2012. postigao novu rekordnu prodaju u svim regionima svijeta, čak i u Evropi; ovdje smo, uprkos negativnom trendu koji vlada na evropskom tržištu, učvrstili svoju poziciju najsnažnijeg premium branda“, izjavio je Luca de Meo, član Upravnog odbora AUDI AG-a zadužen za prodaju i marketing.
Model Q3 pojavio se na prvim tržištima u oktobru 2011. te dao svoj puni doprinos u rastu prodaje ingolstadtskog proizvođača: samo u Evropi kupcima je u 2012. isporučeno 78. 700 primjeraka ovog kompaktnog SUV-a. U jesen 2011. u salone također stiže Audi A6 Avant za kojeg se u 2012. godini odlučuje 60% evropskih A6-kupaca. Rezultat: rast prodaje u ovom regionu od 38,9% na 63.100 automobila. Inače, u 2012. ukupna prodaja AUDI AG-a u Evropi porasla je za 1,8 posto na 739.00 vozila,
Tokom ovog perioda također je zabilježen porast na njemačkom tržištu: sa ukupno 263.163 prodata automobila i rastom od 3,6 posto, kompanija AUDI AG je postigla novu rekordnu prodaju, ali i najveći tržišni udio u historiji branda od 8,6 posto. Marka s četiri prstena skoro je udvostručila svoju godišnju prodaju u proteklih deset godina na tržištu Velike Britanije; tome je pridonijela i poslovna 2012. godina sa rastom prodaje od 7,2 posto na 123.640 primjeraka. Sa 62.202 isporuke (+ 0,3%) Audi je još jednom potvrdio svoju lidersku poziciju u premium segmentu na tržištu Francuske. Potražnjaza Audi modelima značajno je porasla i u Rusiji – sa 44,1 posto više prodatih modela, ovdje se količina prodatih Audija popela na 33.512.
U Sjedinjenim Američkim Državama Audi je u prošloj godini postizao rekordne prodaje u svakom pojedinačnom mjesecu; do kraja 2012. zabilježio je ukupan rast od 18,5 posto te američkim kupcima isporučio 139.310 premium automobila. Pri tome je Audi of America za pet godina uspio povećati broj lojalnih Audi kupaca za čak 50 posto. Vodeći modeli marke na ovom tržištu bili su A6, A7 Sportback, Q7 i Audijeva perjanica A8 (+ 39 posto), dok je enorman rast od 173,7 posto, sa 18.998 isporučenih primjeraka postigla nova generacija A6 limuzine. Rast prodaje zabilježen je i u ostalim sjevernoameričkim državama: u Kanadi 18,6% na 20.000 automobila i u Meksiku 17,7% na 9.482.
U Aziji je napredak rezultirao porastom prodajnih brojki na njenom najvećem tržištu, Kini. Ovdje je Audi prodao 405.838 automobila, što je za 29,6 posto više nego u 2011.godini. Kineskim tržištem i dalje je sa 132.872 prodata primjerka dominirao A6 L, dok je za 93.030 kineskih Audi kupaca pravi izbor bio Q5 (plus 63,8%), koji je sa nevjerovatnom brojkom od 206.000 prodatih primjeraka i globalno potvrdio svoju neprikosnovenu vodeću poziciju među Performance SUV modelima.
Na drugim rastućim tržištima Indija postaje sve važnije tržište za Audi; o tome svjedoči rast prodaje od 63,4 posto na 9.003 automobila. Međutim, značajan rast Audi postiže i u Južnoj Koreji (+ 46,0% na 15.100 primjeraka), u Južnoj Africi (+15,5% na 16.771 primjeraka), kao i u Turskoj (+ 17,7% na 14.487 primjeraka). Konačno, Audi je u protekloj godini postigao rekordne prodaje na preko 50 tržišta svijeta.
Audi je zadržao vodeću poziciju na premium-tržištu Bosne i Hercegovine : u 2012. je 325 bosansko-hercegovačkih kupaca donijelo odluku o kupovini Audija, što je marki s četiri prstena donijelo udio od preko 4% na ukupnom bh. tržištu novih vozila, odnosno 50% tržišnog udjela premium segmenta. „Zadovoljni smo prodajom u prošloj godini, očekujemo uspješan nastavak prodaje i u 2013. godini“ istakao je Dino Bratović, Brend menadžer Audija za BiH.