Vozili smo: Nova Opel Insignia – Prepoznatljivi Opelov DNK
Vozili smo: Nova Opel Insignia – Prepoznatljivi Opelov DNK
Opel je na bh. tržištu predstavio potpuno novu generaciju modela Insignia.
Nova Opel Insignia stigla je na bh. tržište u limuzinskoj Grand Sport i karavanskoj Sports Tourer izvedbi. Opel Insignia nastavlja prepoznatljivim putem svog prethodnika koji iza sebe ima veliki uspijeh. Opel je organizovao zvaničnu promociju i probne vožnje nove Insignie čime je zvanično stigla na bh. tržište.
Nova Opel Insigna dolazi u novom dizajnerskom i tehnološkom izdanju. Nova generacija Insignie Grand Sport lakša je za 175 kg, a Sports Tourer izvedbi lakša je i do 200 kg u odnosu na prethodnika. Međuosovinski razmak povećan je za 92 mm, prevjesi automobila su smanjeni, a trag točkova je proširen za 11 mm.
Insignia Grand Sport ima 29 mm nižu spuštajuću liniju krova, istaknutu rešetku hladnjaka sa tankim prednjim svjetlima i elegantnu siluetu koja podsjećaju na četverovratni kupe. Novi Grand Sport izgleda zaista elegantno kojeg krasi ga vrhunski koeficijent otpora zraka od 0,26, što ga čini jednim od najaerodinamičnijih vozila u klasi.
Nova Insignia Grand Sport preuzela je brojne elemente od sportske studije Monza Concept, ali Insignia Sports Tourer to je odvela korak dalje. Novi model izgleda puno sportskije i agilnije. Hromirana oštrica prozora direktno je inspirisana jednim od legendarnih dizajnerskih elemenata Monze Concept dinamički se spaja s LED stražnjim svjetlima i vizualno spušta samo 1.500 mm visoku Insigniju Sports Tourer, dajući joj još sportskiji izgled.
Nova Insignia u Grand Sport izvedbi ima zapreminu prtljažnika od 490 do 1.450 litra, dok novi Sports Tourer nudi maksimalno 1.665 litara, što je više od 130 litara više od prošlog modela.
Kada je riječ o motorizaciji, bazni model počinje sa benzinskim 1,5-litarskim turbom agregatom koji raspolaže sa 103 kW/140 KS, a stepenica više je izvedba sa 121 kW/165 KS. U vrhu ponude benzinaca nalazi se 2.0 litarski turbo agregat sa 191 kW/260 KS i 400 Nm koji je dostupan između 3.000 i 4.000 okr/min.
Dvolitarski motor sa četiri cilindra dolazi u kombinaciji sa novim osmostepenim automatskim mjenjačem kod kojeg se stepeni prijenosa mijenjaju posebno glatko, vrlo profinjenim pogonom na sve točkove sa vektorskom raspodjelom okretnog momenta.
Osnova ponude za novu Opel Insigniju je model sa 1.5 litrenim turbo benzinskim motorom snage 140 KS koji košta 41.300 KM do registracije. U Opelu očekuju da će jedan od najprodavanijih modela na bh. tržištu biti Insignia Edition Plus 1.6D od 136 KS koja do registracije košta 45.900 KM.