Test: Peugeot 208 Allure 1.2 facelift – S akcentom na udobnost i dopadljivost

Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift, 2024.

Test: Peugeot 208 Allure 1.2 facelift – S akcentom na udobnost i dopadljivost

Peugeot 208 u druge generacije koji je na bh. tržištu dostupan od 2020. godine dobio je svoju osvježenu verziju koju smo detaljno testirali. Novi Peugeot 208 nakon četiri godine od premijere proizveden je u skoro milion primjeraka i ostvario odlične prodajne rezultate, posebno u 2021. i 2022. godini. Kako bi zadržao odličan prodajni momentum francuski proizvođač je dizajnerski osvježio i tehnološki unaprijedio 208-cu. U nastavku čitajte naš detaljan test novog 208 modela.

Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift, 2024.
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift, 2024.
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift, 2024.
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift, 2024.
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift, 2024.
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift, 2024.
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift, 2024.
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift, 2024.
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift, 2024.
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift, 2024.
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift, 2024.
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift, 2024.
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift, 2024.
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift, 2024.
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift, 2024.
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift, 2024.
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift, 2024.
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift, 2024.
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift, 2024.
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift, 2024.
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift, 2024.
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift, 2024.
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift, 2024.
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift, 2024.
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift, 2024.
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift, 2024.
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift, 2024.
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift, 2024.
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift, 2024.
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift, 2024.
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift, 2024.
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift, 2024.
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift, 2024.
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift, 2024.
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift, 2024.
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift, 2024.
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift, 2024.
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift, 2024.
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift, 2024.
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift, 2024.
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift -2024- 01
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift -2024- 02
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift -2024- 03
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift -2024- 04
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift -2024- 05
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift -2024- 06
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift -2024- 07
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift -2024- 08
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift -2024- 09
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift -2024- 10
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift -2024- 11
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift -2024- 12
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift -2024- 13
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift -2024- 14
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift -2024- 15
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift -2024- 16
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift -2024- 17
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift -2024- 18
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift -2024- 19
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift -2024- 20
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift -2024- 21
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift -2024- 22
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift -2024- 23
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift -2024- 24
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift -2024- 25
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift -2024- 26
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift -2024- 27
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift -2024- 28
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift -2024- 29
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift -2024- 30
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift -2024- 31
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift -2024- 32
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift -2024- 33
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift -2024- 34
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift -2024- 35
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift -2024- 36
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift -2024- 37
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift -2024- 38
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift -2024- 39
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift -2024- 40
previous arrow
next arrow
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift -2024- 01
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift -2024- 02
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift -2024- 03
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift -2024- 04
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift -2024- 05
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift -2024- 06
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift -2024- 07
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift -2024- 08
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift -2024- 09
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift -2024- 10
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift -2024- 11
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift -2024- 12
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift -2024- 13
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift -2024- 14
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift -2024- 15
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift -2024- 16
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift -2024- 17
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift -2024- 18
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift -2024- 19
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift -2024- 20
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift -2024- 21
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift -2024- 22
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift -2024- 23
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift -2024- 24
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift -2024- 25
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift -2024- 26
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift -2024- 27
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift -2024- 28
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift -2024- 29
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift -2024- 30
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift -2024- 31
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift -2024- 32
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift -2024- 33
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift -2024- 34
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift -2024- 35
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift -2024- 36
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift -2024- 37
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift -2024- 38
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift -2024- 39
Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift -2024- 40
previous arrow
next arrow
Piše: Emir Kalender
(re)Dizajn i ponuda prostora

Peugeot 208 u osvježenom izdanju dobio bojne dizajnerske izmjene koje su najočitije na prednjem dijelu. Kako bi se nova 208-ca uskladila s aktuelnom dizajnerskom filozofijom novih modela napravljene su značajne promjene na prednjem dijelu koje su donijele novu prednju masku motora s novim logotipom, novi branik, novu glavnu svjetlosnu grupu i nova LED dnevna svjetla koja sada dolaze s motivom lavlje kandže, a ne lavljih očnjaka kako je bilo kod prethodnika.

Bočna strana automobila dizajnerski nije mijenjana, ali je osvježena sa novom ponudom lakometalnih točkova i novih boja što u konačnice automobilu daje moderniji izgled. Zadnji dio automobila dobio je minimalne promjene u vidu nove svjetlosne grupe koja donosi izmijenjenu svjetlosnu grafiku. Motiv grafike je i dalje otisak lavlje kandže, ali svjetlosne linije nisu više uspravne nego vodoravne. U konačnici možemo reći da su promjene vidljive i efektne jer Peugeot 208 izgleda svježije i modernije od prethodnika.

Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift, 2024.

Unutrašnjost putničke kabine nije dobila dramatične promjene jer na prvi pogled sve izgleda isto kao i kod prethodnika, međutim tu su blaga vizuelna osvježenja i tehnološka nadogradnja. Ulaskom u putničku kabinu vozača dočekuje poznati i-Cockpit posljednje generacije koji donosi nadograđenu digitalnu instrument tablu i novi centralni 10-inčni ekran koji je također grafički redizajniran i blago okrenut ka vozaču. Boja ekrana, redoslijed i raspored funkcija mogu se u potpunosti prilagoditi vozačevim željama.

Centralna konzola maštovito je napravljena koju krasi moderan i nesvakidašnji dizajn te se odlično se uklapa u digitalne instrumente. Vozač ispred sebe ima digitalnu instrument tablu sa 3D efektom. Na sredini centralne konzole nalazi se novi samostojeći ekran Infotainment sistema preko kojeg upravljate djelomično ventilacijom, audio sistemom, navigacijom, podešavanjem opcija na vozilu i telefonijom. Ispod samog ekrana nalaze se pravi fizički prekidači u obliku klavirskih tipki po čemu je Peugeot postao prepoznatljiv. Preko njih se izvršava dio komandi koje nisu prebačene na ekran osjetljiv na dodir, poput četiri žmigavca, recirkulacija zraka u kabini, otključavanje/zaključavanje vozila…

Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift, 2024.

Peugeot je koristio različite materijale za izradu unutrašnjosti pa je tako gornji dio centralne konzole napravljen je od mekane gume, a brojni ukrasni elementi koji vjerodostojno imitiraju karbon. Na centralnom grebenu ubačeni su “piano black” plastični elementi koji lijepo izgledaju, ali će vremenom biti podložni ogrebotinama.

Peugeot 208 sa osvježenim dizajnom koji donosi izražajniji prednji dio, novi svjetlosni potpis s Full LED tehnologijom naprijed i nazad sada je još primamljiviji. Unutrašnje okruženje sa minimalnim vizuelnim promjenama ali sa značajnim tehnološkim nadogradnjama pruža zadovoljstvo u vožnji i putovanju.

Osvježeni Peugeot 208 ima identične dimenzije kao i prethodnik. Dužina 4.055 mm, širina 1.745 mm, visina 1.430 mm, a međuosovinski razmak je 2.540 mm. Putnička kabina nudi dovoljno mjesta da se u nju smjeste četiri odrasla putnika sa prosječnom visinom od 175 cm.

Prednja sjedišta veoma lijepo su oblikovana i nude korektnu udobnost, dok onima na zadnjoj klupi nedostaje nešto malo bolje udobnosti. No, sve u svemu nikome neće ništa posebno nedostajati i na malo dužim relacijama vožnje. Prtljažnik nudi osnovnih 310 litara što je za ovu klasu automobila veoma pristojno.

Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift, 2024.

Vozne karakteristike

Obzirom da je riječ o osvježenom modelu Peugeot 208 nema velikih tehničkih promjena. I dalje koristi CMP platformu (Common Modular Platform – zajednička modularna platforma) PSA koncerna koja je namijenjena za vozila iz B i C segmenta.

Ekonomičnost je bila ključna riječ tokom cjelokupne faze razvoja novog 208. Ova platforma pomogla je u smanjenju CO2 emisije u novom 208 modelu. Sama karoserija je lakša za 30 kg u odnosu na prethodnu generaciju, poboljšana je aerodinamika, smanjen otpor pri kotrljanju i smanjeno mehaničko trenje.

Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift, 2024.

CMP platforma donosi brojne benefite poput poboljšane udobnost koju odmah primjećujete, ali i stabilnost u dinamičnoj vožnji. Peugeot 208 odlično upija neravnine sa loših puteva, ali u zavojima se nešto više naginje čime pokazuje da je više orijentisana kao udobnoj vožnji.

Testni model pokretao je 1.2 litreni trocilindarski PureTech turbo motor sa 100 KS pri 5.500 okr/min i 205 Nm okretnog momenta pri 1.750 okr/min. Snaga motora se prenosi na prednje točkove preko šestostepenog ručnog mjenjača čija ručica ima nešto duži hod, ali je veoma precizan. U ovoj kombinaciji motora i mjenjača novi 208 od 0 do 100 km/h ubrzava za 10,1 sekundi i postiže maksimalnu brzinu od 194 km/h. U odnosu na prethodnu generaciju ubrzanje je sporije za 0,2 sekunde ali je maksimalna brzina povećana za 6 km/h.

Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift, 2024.

Karakteristični trocilindarski zvuk koji dolazi ispod poklopca motora nije pretjerano izražen u dobro izlovanoj putničkoj kabini. Već pri samom kretanju automobil je živahan i vrlo rado se vozi u većim okretajima.

Upravljački sistem je precizan i vozač sa lakoćom može manevrisati sa automobilom. Uz dobar balans težine između prednje i zadnje osovine, te uz ovjes koji dobro upija udare, ugodno ćete se voziti na kratkim i dugim relacijama bez obzira koliko put bio u lošem stanju.

Model 208 zadovoljit će veliki broj potreba modenog kupca. Izuzetno je lagan za vožnju, udoban i pokreće ga živahan motor koji je prilično štedljiv.

Kada je riječ o potrošnji ona se u gradskim uslovima kreće između 7 i 8 l/100 km, dok se na otvorenoj cesti ista varira između 3,6 do 4,2 l/100 km, dok se na auto putu kreće oko 6,5 l/100 km. Sa jednim rezervoarom goriva čija zapremina iznosi 44 litra imat ćete autonomiju oko 600 km.

Test Peugeot 208 Allure 1.2 puretech facelift, 2024.

Zaključak

Osvježeni Peugeot 208 dobio je mala dizajnerska osvježenja na eksterijeru koji ga čine modernijim i privlačnijim. U putničkoj kabini napravljene su neophodne izmjene i nadogradnje tako da Peugeot ponudi putnicima još bolje okruženje. Kvalitet materijala u putničkoj kabini je u vrhu kompletnog segmenta, ali utisak malo kvari diskutabilni i-Cockpit koji je puno bolje rješenje za SUV vozila. Mali turbo benzinski motor fantastično se ponaša u ovom automobilu pa si možete priuštiti i nešto dinamičniju vožnju.

Na kraju dolazimo do cijene koja za osnovni 1.2 PureTech Active 75 STT model iznosi 35.569 KM. Cijena testnog 208 modela sa snažnijim 1.2 PureTech 100 STT motorom i Allure paketom opreme i sa dodatnom opremom iznosi 42.814 KM. Detaljan popis standardne i dodatne opreme testnog modela možete pročitati OVDJE.

Kategorije: Auto test, Testovi, Vijesti