Na tržište stigla nova Dunlop GP Racer D212 guma
Na tržište stigla nova Dunlop GP Racer D212 guma
Nakon više godina vrlo uspješnog GP Racera D211, stigao je njegov nasljednik GP Racer D212.
Trebalo je puno vremena i testiranja kako bi se nadmašio GP Racer D211 koji se pokazao kao izuzetno uspješna guma za sve one koji s jednim setom guma žele voziti na cesti na krajnjim granicama fizike, a onda s istom gumom izaći na pistu i pomaknuti svoje limite na još viši nivo. Kao i do sada, GP Racer D212 direktan je derivat izveden iz svoje čisto trkaće varijante D212 GP PRO.
Novi GP Racer D212 unaprijeđen je upravo tamo gdje je stari s vremenom počeo pokazivati određene slabosti – laka i brza upravljivost. Upotrebom kalupa punokrvne trkaće gume D212 GP PRO uvelike je smanjena sila potrebna za rušenje motocikla u nagib i brze promjene smjera, čime je novi GP Racer D212 postao bitno brži na prolazima kroz zavoje.
NTEC tehnologija koja omogućava korištenje niskih tlakova pumpanja za povećanje dodirne površine sa asfaltom ostala je primjenjena kao i multicompound smjesa koja je na stražnjoj gumi raspoređena u 5 zona.
Kao potpuni novitet kod stražnjih gume E smjese, po prvi puta primjenjena je i HCT tehnologija (Heat Control Tehnology) smjese gdje se uz po širini raspoređene zone različitih smjesa primjenjuju i dubinski različite smjese, tj. gornja “kapa” sačinjena je od smjesa koje daju dužu trajnost dok se donja “baza” sastoji od smjesa koje povećavaju performanse. Ovakva kombinacija smjesa drastično povećava otpornost na habanje i odlična je za amaterske endurance utrke.
Kako je novi GP Racer D212 namijenjen za cestovnu primjenu i za izlaske na stazu, a zbog primjene NTEC tehnologije, preporučeni pritisci pumpanja pri kojima se dobivaju maksimalne performanse na stazi su slijedeći:
prednja: 2.1 bar hladno (prije grijača) – 2.5 bar toplo (nakon 5-6 krugova)
stražnja: 1.1-1.2 bar hladno (prije grijača) – 1,5 bar toplo (nakon 5-6 krugova)