Volkswagen u Ženevi predstavio nove modele!
Volkswagen u Ženevi predstavio nove modele!
Volkswagen je na 89. sajmu automobila u Ženevi predstavio niz noviteta koji uskoro stižu na tržište.
Volkswagen je za ovogodišnji sajam automobila u Ženevi pripremio značajan broj noviteta. Prije svega prvi među njima ističe se obnovljeni Passat osme generacije koji je dobio osvježeni vanjski i unutrašnji izgled, te brojne tehnološke novitete.
Drugi najznačajniji novitet je R sportska izvedba T-Roc SUV modela, ništa manje nije važna premijera Touareg modela u najsnažnijem V8 TDI izdanju! Volkswagen nastavlja i svoj put elektromobilnosti pa je predstavio i električni Buggy model na MEB platformi.
Osvježeni Passat u najboljem izdanju
Osvježeni Passat dobio je veliki broj sistema pomoći koji do sada nisu bili dostupni u ovoj klasi, a neki od njih su i potpuno novi u kompletnoj automobilskoj industriji.
Velika tehnička nadogradnja osvježenog Passata uključuje najnovije inovacije marke, a među najznačajnijim su Travel Assist, poboljšani sistem upravljanja u situacijama iznenadnih manevara, nova IQ.LIGHT LED matrix svjetla, treću generaciju Infotainment sistema, novi virtuelni kokpit – Active Info Display koji nudi poboljšani grafički prikaz visokog kvaliteta, itd.
Mnoštvo integrisani senzora
ACC sa prediktivnim tempomatom izračunava položaj vozila na temelju rute i GPS podataka i smanjuje brzinu vozila prije nego dođe do zavoja, kružnih tokova, spojeva, ograničenja brzine i gradova. Istovremeno, ACC pristupa prikazu dinamičkih putokaza putem prednje kamere (nova generacija MFK 3.0) i podešava brzinu čim se otkrije ograničenje brzine. Nakon napuštanja područja s smanjenom brzinom, ACC s prediktivnim tempomatom automatski ubrzava Passat dok ne dostigne maksimalno ograničenje brzine koje vrijedi za određeni dio ceste.
Radarski senzor trenutnog ACC-a preuzima sigurnosnu funkciju sprijeda i prilagođava udaljenost do vozila ispred. Ako je Passat opremljen DSG-om, prilikom zastoja na putu ACC automatski zaustavlja i pokreće vozilo. ACC najnovije generacije više nije pasivni sistem. Umjesto toga, to je aktivan sistem koji poboljšava udobnost i sigurnost.
Novi Volkswagen Passat GTE ima znatno veći domet na potpuno električni pogon – otprilike 55 km po WLTP mjerenju, što odgovara oko 70 km prema NEDC-u. Kombinacija elektromotora i turbo motora daje ukupnu snagu od 218 KS, a Volkswagen Passat GTE već postiže granice postavljene u Euro 6d emisijskom standardu, koji se primjenjuje na nova vozila od 2021. godine.
Filter za čestice kao standard
Dodatni vrhunac je novo razvijeni 2.0 TDI Evo motor. Riječ je o visoko efikasnom turbo dizel motor snage 110 kW / 150 KS koji proizvodi 10 g/km manje CO2 u poređenju sa ekvivalentnim motorom u prethodniku. 2.0 TDI Evo je preteča nove generacije dizelskih motora.
Paleta motora uključuje i tri benzinska motora (TSI) s 110 kW / 150 KS, 140 kW / 190 KS i 200 kW / 272 KS te tri dizelska motora (TDI); potonji isporučuju 88 kW / 120 KS, 140 kW / 190 KS i 176 kW / 240 KS. Sve TSI i TDI jedinice ispunjavaju zahtjeve Euro 6d-TEMP standarda emisije. Osim toga, svaki novi Passat – benzinski ili dizelski motor – opremljen je filtrom za čestice.
Nova struktura opreme
Volkswagen u najprodavanijoj poslovnoj klasi nudi nove pakete opreme. Osnovna oprema ima oznaku “Passat”, naredni paket zove se Business, a najviši paket nosi oznaku Elegance. Business i Elegance možete naručiti sa dodatnim sportskim paketom R-Line.
Pretprodaja će početi u maju 2019. godine u nekim evropskim zemljama, a lansiranje na tržište započet će od kraja augusta 2019. godine.
T-Roc R: 300 KS i DSG za potpuni užitak
Volkswagen T-Roc u R svoju svjetsku premijeru imao je upravo u Ženevi.
Volkswagenov SUV ponovo nosi značku R. Nakon što je nekada veliki Touareg ponosno nosio oznaku R50 i raspolagao sa 349 KS, danas njegov puno manji brat nosi oznaku R sa približnom snagom motora.
Nakon višemjesečnih najava T-Roc u svom najjačem izdanju stigao je na ženevski sajam automobila. Pokreće ga poznati 2.0 litreni TSI motor sa sa 300 konjskih snaga i 400 Nm najvećeg obrtnog momenta. Snaga se do podloge prenosi preko 7-stepenog DSG mjenjača i 4Motion pogona na sve točkove.
Potencijal dvolitarskog četverocilindarskog turbobenzinskog motora odavno je poznata. S ovim motorom T-Roc od 0 do 100 km/h uz asistiranje sistema “launch control” ubrzava za 4,9 sekundi i razvije elektronski ograničenih 250 km/h.
Kao i svaki R model, tako i T-Roc R dizajnerski je drugačiji od standardnih modela. Tu su nove karoserijske komponente koje automobilu daju agresivan dizajn, a na zadnjem dijelu se nalaze četiri ispušne cijevi Akrapovič ispušnog sistema. Automobil je postavljen 18 inčne aluminijske felge, a po želji kupca dostupne su i veće od 19 inčna.
Prvi primjerci najsnažnijeg i najbržeg T-Roca R modela u prodajne salone stižu u toku ove godine.
Električni Volkswagen Buggy
Volkswagen je predstavio svoj novi koncept električnog automobila. Riječ je Buggy konceptu koji predstavlja savremenu reinterpretaciju nekadašnjeg Buggyja koji se pojavio šezdesetih godina prošlog vijeka.
Izvorna verzija Buggyja kao osnovu koristila je platformu Volkswagen Bube. Danas, Volkswagen predstavlja koncept električnog Buggyja koji je zasnovan na novoj MEB platformi. Upravo na toj platformi uskoro će biti predstavljen čitav niz Volkswagen modela.
Ovaj konceptni model pokreće električni motor snage 204 KS koji snagu šalje na zadnju osovinu, ali ima i dodatni električni motor na prednjoj osovini koji onda stvara pogon na sve točkove.
Unutrašnjost je napravljena od vodonepropusnih materijala kako bi Buggy bio otporan na sve vremenske prilike. Njegova karoserija je napravljena od aluminijuma i plastike što ga čini laganim. On je namijenjen za dva putnika, ali po potrebi može se koristiti kao 2+2 vozilo.