Sportska pila za entuzijaste: Insignia GSi nudi nešto sasvim novo
Sportska pila za entuzijaste: Insignia GSi nudi nešto sasvim novo
Oštrija, preciznija, još efikasnija. Nova Opel Insignia GSi sportska je limuzina za one koji žele nešto posebno i automobil koji je maksimalno zabavan na cestama svih vrsta.
Podvozje sa svojim vrlo dinamičnim postavkama i posebno visokom stepenom držanja podloge u kombinaciji sa pogonom na sve točkove osigurava sjajno iskustvo vožnje, ali i maksimalnu sigurnost.
Novim se osam stepenim automatskim mjenjačem može rukovati putem polugica na upravljaču – baš kao kod trkaćeg automobila – za još aktivnije iskustvo vožnje. Kombinacija laganog dizajna, niskog težišta i 2-litarske turbo snage tipična je za novu generaciju Insignije.
Rezultat je izvanredan balans te vrlo dobar omjer snage i mase. Takve vanjske vrijednosti zaslužuju i posebnu unutrašnjost. Sa velikim hromiranim usisnicima za zrak sprijeda te atraktivnim i nužnim stražnjim spojlerom koji vuče stražnju osovinu dolje, izgled GSi-ja savršeno je usklađen s njegovim performansama. Integrirana sportska sjedišta presvučena kožom (posebno izrađena za GSi), kožni sportski upravljač i aluminijske papučice predstavljaju točku na „i“.
Fino ugađanje u najboljoj Opelovoj tradiciji dovelo je do najefikasnije Insignije svih vremena. Novi je GSi dinamički različit od agilne Insignije Grand Sport: nova razina modernog sportskog duha koji karakterizira vrhunsko držanje podloge i superoštru preciznost talenti su koje će znati cijeniti obožavatelji sportskih srednje velikih limuzina, a koji će se odraziti i na rezultate izmjerene štopericom.
„Nova Insignia GSi sasvim je sigurno brža u jednom krugu vožnje na stazi Nürburgring-Nordschleife od snažnije Insignije OPC prošle generacije“, zaključio je direktor odjela za automobile visokih performansi i automobilizam Volker Strycek nakon testiranja. Jedan od razloga jest što je GSi 160 kg lakši od usporedive Insignije OPC 2.8 V6 Turbo: baš je kao kakav mišićavi sportaš.
„Upravo ta kombinacija male mase – osobito kod prednje osovine – niskog težišta, lakog upravljanja, velike snage u širokom rasponu okretaja i vrhunskog držanja podloge čini GSi tako brzim“, sa puno entuzijazma objašnjava Strycek. „To je čista efikasnost. Visoka razina držanja podloge savršena je za Nordschleife i čini vožnju zabavnom, a predstavlja i važnu sigurnosnu karakteristiku na javnim cestama.“