Predstavljen McLaren 570S Coupé
Predstavljen McLaren 570S Coupé
McLaren u svoj program uvodi novi segment nazvan Sport Series, a prvi predstavljeni model nosi oznaku 570S Coupé. Na taj način ovaj proizvođač pokazuje svoju modelsku strategiju, pa vozilima Super Series i Ultimate Series, pridružuje novi segment, otvarajući tržište i šireći ciljnu grupu kupaca.
Ovaj Coupé je novi karoserijski oblik koji donosi novi „Shrinkwrapped“ dizajn, na klasičnu postavku karbonske strukture sa centralno postavljenim motorom i pogonom na stražnje točkove. Karbonski MonoCell II je nanovo dizajniran, sa fokusom na svakodnevnu upotrebu, zadržavajući pri tome čvrstoću, malu masu i optimalan nivo zaštite.
Prilikom dizajniranja karoserije, posebna pažnja posvećena je aerodinamici, kako bi se smanjio otpor zraku, povećao „downforce“ te osiguralo dovoljno svježeg zraka za hlađanje motora smještenog iza vozača.
Pogonski agregat ima oznaku M838TE, iza koje se krije V8 Twin Turbo postavka, sa udjelom od čak 30% novih komponenti. Radna zapremina motora je 3.799 cmm, iz koje se postiže 570 KS pri 7.400 o/min i 600 Nm okretnog momenta dostupnih u intervalu od 5.000 – 6.500 o/min. Snaga se do stražnjih točkova prenosi putem 7-stepenog SSG mjenjača, a zahvaljujući dobrom rasporedu mase (42/58), te ukupnih 1.323 kg (suha masa) McLaren 570S Coupé ubrzava iz mjesta do 100 km/h za 3,2 s, od 0 do 200 km/h za 9,5 s, te postiže maksimalnu brzinu od 328 km/h.
Uz ovaj model McLaren nudi i novodizajnirane felge na kojima su gume Pirelli P Zero™ Corsa dimenzija 225/35 R 19 naprijed i 285/35 R 20 straga, te standardne karbon-keramičke kočnice, neophodne za sigurno i pouzdano zaustavljanje. Za novu seriju vozila, McLaren ja razvio novi sistem ovjesa koji nudi viši nivo udobnosti i rafinmana, potrebnog za svakodnevnu cestovnu upotrebu.
Postavljeni su adaptivni amortizeri te dvostruki nosači sa anti-roll-barovima, a podešavanje ima tri setinga: Normal, Sport i Track. Gotovo je nepotrebno napominjati da postavka „Normal“ osigurava viši nivo udobnosti i da je primjeren realnim uslovima sobraćaja.
Prilikom dizajniranja karoserije, a posebno unutrašnjosti, pažnja je posvećena prostoru i funkcionalnosti, pa uz inteligentna i ergonomična rješenja, vozaču i suvozaču nudi obilje prostora, pa čak i dodatni prtljažni prostor u prednjem dijelu sa zapreminom od 150 litara.
Kao što se očekuje, unutrašnjost donosi visok nivo luksuza, sa jasnim naglaskom na preglednost i funkcionalnost. Sportska, kožom opšivena sjedišta su dio standardne opreme i nude udobnost na dugim putovanjima, dok se trkaća sjedišta isporučuju kao opcija na zahtjev kupca. Razumljivo, 570S Coupé je opremljen kompletnim infotainment sistemom, uključujući novi taktili TFT displej, te Bluetooth konekciju, DAB digital/SIRIUS radio prijemnik postavljen na „plivajuću“ centralnu konzolu, audio sistem sa 4 zvučnika za optimalan kvalitet uz minimalnu masu.
Uz bogat izbor brižljivo odabranih opcija unutrašnjeg uređenja i upotrijebljenih materijala. U dodatku se nudi McLaren Audio Plus 8-Speaker Upgrade System (audio sistem sa 8 zvučnika) ili vrhunski Bowers & Wilkins Premium Audio System snage 1.280 W sa 12 zvučnika, za vrhunski zvuk.
Sa ovim modelom, McLaren proširuje svoju ponudu, te po prvi put nudi „praktično“ vozilo namijenjeno za svakodnevnu upotrebu, ne zaboravljajući pri tome „genetiku“, jer je 570S Coupé sposoban ostvariti gotovo sve ono što mogu njegovi prethodnici, te otići i korak dalje.