Porsche 718 Boxster zvanično predstavljen
Porsche 718 Boxster zvanično predstavljen
Porsche je zvanično predstavio novi model pod oznakom 718 Boxster. Novi model pored nove brojčane oznake donosi i novinu u segmentu pogonskih jedinica, tačnije pokreće ga novi 2.0-litreni i 2.5 litreni četverocilindarski turbo benzinski motori.
Porsche 718 Boxter donosi novi vanjski dizajn ali svakako, prepoznatljive su konture njegovog prethodnika. Novi 718 Boxter u odnosu na svog prethodnika ima novi prednji branik u koji su integrisani veći usisnici zraka, nova prednja i zadnja svjetala sa neizostavnom LED tehnologijom. Povećani su također i bočni usisnici zraka, redizajnirane obloge pragova, te su postavljene nove ručke za otvaranje vrata. Unutrašnjost putničke kabine donosi novu grafiku instrumenata, redizajnirane ventilacione otvore i unaprijeđeni multimedijalni sistem “Porsche Communication Management system”.
Glavna promjena napravljena je ispod poklopca motora pod koji je smješten novi agregat. Tako je bazni Porsche 718 Boxster dobio novi četverocilindarski 2.0-litreni turbo benzinski motor koji razvija 300 KS i 380 Nm najvećeg okrtnog momenta. Novi turbo motor zamjenio je dosadašnji 2.7-litreni 6-cilindarski atmosferski motor koji i pored manje radne zapremine nudi više snage. Naime, novi turbo benzinac ima 35 KS i 100 Nm okrtnog momenta više u odnosu na motor koji zamjenjuje.
Porsche718 Boxter sa ručnim mjenjačem od 0 do 100 km/h ubrzava za 5,1 sekundu, dok sa automatskim 7-stepenim PDK mjenjačem ubrzava za 4,9 sekundi (4,7 sekundi sa Sport Chrono paketom). U obje izvedbe 718 Boxter postiže makslimalnu brzinu od 275 km/h.
Porsche nudi i snažniju izvedbu 718 Boxster modela sa oznakom “S”. Nju pokreće 2.5-litreni četverocilindarski turbo benzinski motor sa 350 KS i 419 Nm najvećeg okrtnog momenta. Porsche 718 Boxter S sa ručnim mjenjačem od 0 do 100 km/h ubrzava za 4,6 sekunde, dok sa automatskim 7-stepenim PDK mjenjačem ubrzava za 4,4 sekunde (4,2 sekunde sa Sport Chrono paketom). Kao i “obični” 718 Boxter, tako i Boxter S u obje izvedbe postiže maksimalnu brzinu od 285 km/h.
Novi motori pored poboljšanih performansi sada su i efikasniji pa iz Porschea ističu da je potrošnja goriva za 13% manja u odnosu na prethodni model. Tako slabiji model sa PDK mjenjačem u kombinovanom režimu (grad/otvoreno) prosječno troši 6,9 l/100 km, dok snažnija S verzija u istoj kombinaciji troši 7,3 l/100 km.
Privi primjerci u prodajnim salonima očekuju se u junu tekuće godine.