Novi Volkswagen Passat – Dizajnerska evolucija i tehnološka revolucija
Novi Volkswagen Passat – Dizajnerska evolucija i tehnološka revolucija
Volkswagen pripremio je osvježeni Passat koji donosi najnoviju tehnologiju na svim poljima. To će ga učini da bude u društvu najinovativnijih i najsigurnijih automobila današnjice.
U tekućoj 2019. godini Volkswagen će predstaviti više značajnih modela među kojima je i osvježeni Passat osme generacije. Dizajnerski neće donijeti velike promjene, što su mnogo odmah spremni osuditi, ali osvježeni Passat donosi značajnije vrijednosti od novog izgleda.
Osvježeni Passat nakrcan je novom tehnologijom što će ga postaviti u društvo najsavremenijih automobila današnjice. Već smo navikli da Volkswagen oprema svoje modele koji donose tehnologiju iz viših automobilskih segmenata, pa ni ovog puta neće biti izuzetka.
Kada je riječ o dizajnu, osvježeni Passat na vanjskom dijelu donosi promijene na prednjem i zadnjem odbojniku te svjetlosnim grupama. Postoji mogućnost da će biti tu još nekih malih promjena, ali to će se otkriti tek nakon objavljivanja zvaničnih fotografija ili premijernog predstavljanja.
U unutrašnjosti prvo što će se primijetiti je potpuno novo kolo upravljača koje prati dizajnerski pravac kao kod novog T-Cross modela. Analogni sat sa centralne konzole je uklonjen, dok su USB priključci izmješteni na druge pozicije. Pametni telefoni mogu se puniti bežičnim putem što je apsolutni hit u auto industriji.
Ono čemu Volkswagen pridaje veliku pažnju jesu sistemi pomoći za vozača. Predstavljanjem svakog novog modela širi se lista novih pomoćnih asistenata koji donose nove mogućnosti. Oni ne samo što olakšavaju vožnju, oni je čine znatno sigurnijom.
Osvježeni Passat tako će donijetu Travel Assist – pomoćni sistem za autonomnu vožnju nivoa 2. To je još napredniji sistem nego kod aktuelnog Golfa 7.5. Dovoljno je s vremena na vrijeme dohvatiti kolo upravljača kako bi sistem prepoznao da je vozač pri svijesti. Zahvaljujući povezanosti brojnih sistema vozilo može samostalno ubrzavati, skretati, prebacivati stepene prijenosa, paliti i gasiti svjetla, itd.
Kao vrhunac inovativnosti ovog sistema je mogućnost da automobil sam prestiže, a radit će u rasponu brzine od 0 do 210 km/h. Od bitnih noviteta tu su i nova MATRIX LED svjetla, kao i dinamični pokazivači smjera naprijed i nazad. Za olakšani utovar stvari tu je Easy open sistem sa virtualnom pedalom preko koje se otvara poklopac prtljažnika. Ona projicira svjetleću tačku za otvaranje prtljažnika. Od 2020. godine bit će dostupan i Alexa sistem.
Kada je riječ o motornoj paleti, raspon snage ostaje isti. Dizelski TDI motori raspolažu od 120 do 240 KS, a benzinski TSI od 150 do 272 KS. Benzinsku paletu čini novi 1.5 litreni TSI Evo sa 150 KS, dok narednu stepenicu čini poznati 2.0 litreni TSI motor u dva nivoa snage, sa 190 i 272 KS. Tu je i Passat GTE sa elektromotorom snage 85 kW. Ovaj model po WLTP-u može prijeći do 60 km isključivo na električni pogon.
Novina u dizelskoj ponudi je nova generacija 2.0 litrenog TDI motora sa 150 KS koji je još efikasniji pa njegova emisija CO2 iznosi svega 104 g/km. U ponudi ostaju i drugi dizel motori sa snagom od 120, 190 i 240 KS.
Datum premijera novog Passata nije još uvijek nije potvrđena, ali neće biti veliko iznenađenje ako bude predstavljen narednog mjeseca u Ženevi. Već na jesen stiže novi Golf i Neo I.D.