Novi Volkswagen Golf 8 R sa 320 KS ima “Drift mode” i Akrapovič ispuh!
Novi Volkswagen Golf 8 R sa 320 KS ima “Drift mode” i Akrapovič ispuh!
Konačno je predstavljen dugočekivani Golf 8 R koji do 100 km/h stiže za samo 4,7 sekundi i postiže maksimalnu brzinu od 250 km/h koja je elektronski ograničena.
Volkswagen je predstavio sve detalje novog Golfa 8 R! Riječ je o najsnažnijem serijskom Golfu ikad proizvedenom. Ispod poklopca motora se nalazi poznati 2,0-litreni TSI motor koji sada isporučuje 320 KS i 420 Nm okretnog momenta.
Može biti uparen sa ručnim šestostepenim ili automatskim DSG mjenjačem sa sedam stepeni prijenosa. Snaga do podloge prenosi se putem 4Motion pogonom na sve točkove.
Novi 4Motion pogon ima sistem “torque vectoring” uz koji automobil bolje prolazi kroz brze zavoje te je pritom i agilniji za vožnju. Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 4,7 sekundi i postiže elektronski ograničenu maksimalnu brzinu od 250 km/h.
Novi Golf R predstavljen je u Lapiz plavoj boji na kojoj se sističu aerodinamični dodaci i novi odbojnici. Prednjim krajem dominiraju IQ Matrix LED svjetla koja su povezana plavom LED trakom za još agresivniji nastup i uočljivost u saobraćaju.
Pogled na zadnji dio otkriva masivni difuzor i nastavke Akrapovič ispušnog sistema koji je ponuđen kao opcija. U odnosu na standardni model novi R ima nešto tvrđi i niži ovjes, tačnije spušten je za 20 mm. Uz adaptivni ovjes vozačima se nudi šest različitih načina vožnje: Comfort, Sport, Race, Individual, Special i Drift.
Prva četiri već su poznata od ranije, ali pažnju privlače Special i Drift. Načina rada Special donosi postavke koje su optimizirane za vožnju po kultnom Nürburgring. Spomenuti način rada može se koristiti prilikom sportske vožnje te isti omogućava maksimalno prianjanje uz podlogu. Drift mode je također novina i u tom načinu snaga se prenosi na zadnju osovinu. Naravno, spomenuti način rada rezervisan je za stazu.
Pogled na unutrašnjost otkriva dobro poznato digitalno okruženje, a u odnosu na “obične” verzije R je dobio novi sportski upravljač, sportska sjedišta i novi prikaz na digitalnom kokpitu koji se nalazi ispred vozača.
Na centralnom dijelu tu je 10-inčni ekran osjetljiv na dodir sa Discover Pro navigacijskim sistemom i naravno novim MIB3 infotainment sistem.
Više detalja oko cijene i točnog dolaska na tržište trebalo bi biti poznato uskoro.