Novi Peugeot 308 u potpunosti otkriven: Franczu prelazi na viši nivo!
Novi Peugeot 308 u potpunosti otkriven: Franczu prelazi na viši nivo!
Novi Peugeot 308 otkriven je potpuno javnosti samo nekoliko sati poslije što su procurile zvanične slike bez kamuflaže. Novi 308 donosi novi dizaj, nove tehnologije i još bolji kvalitet koji ga stavlja na veći nivo u odnosu na prethodnika.
Novi Peugeot 308 stiže na trećoj generaciji EMP2 platforme, s većim međuosovinskim razmakom od 55 mm, zahvaljujući kojem je dobio više prostora u putničkoj kabini. Peugeotovi inženjeri smanjili su visinu novog modela u odnosu na prethodnika za za 20 mm kako bi stvorila elegantnija silueta automobila, ali dodatno smanjio otpor zraka.
Na prednjem dijelu automobila dominira velika maska motora sa upečatljivim LED svjetlima, a tu je i potpuno novi logo brenda s lavljom glavom. Sve izvedbe novog Peugeot 308 modela standardno dolaze sa LED farovima koje dopunjuju vertikalna dnevna LED svjetla. U varijantama GT i GT Premium svjetla su opremljena sa Matrix LED tehnologijom.
Nazad se nalaze LED svjetla s poznatim potpisom brenda koji imitira trag tri kandže. U početku prodaje novi Peugeot 308 isporučivat će se u zelenoj zelenoj, bijeloj, sivoj, crnoj, biserno bijeloj, plavoj i crvenoj boji.
Unutrašnjost automobila ima poznati i-Cockpit koji uključuje 10-inčni ekran digitalne instrument table, a koji kod GT modela dolazi sa 3D efektima. U sklopu i-Cockpita dolazi i 10-inčni ekran za Infotainment sistem. Peugeotov novi programski paket za zabavu i-Connect ugrađen je u novi 308 model i omogućava osam različitih podešavanja za vozača. Ovaj sistem nudi i bežičnog funkciju dupliranja ekrana između pametnog telefona i centralnog ekrana.
Novi Peugeot 308 opremljen je brojnim sistemima pomoći u vožnji koju čine lakšom i sigurnijom. Do kraja godine bit će u ponudi s paketom Drive Assist koji dodaje prilagodljivi tempomat sa Stop and Go funkcijom, pomoć pri zadržavanju vozila u raci, poluautomatska promjena trake, predviđena preporuka za brzinu, i prilagođavanje brzine u zavojima.
Pogonske jedinice
Novi Peugeot 308 imat će bogat asortiman pogonskih jedinica što će uključivati turbo benzinske i turbo dizelske motore, a uz njih će biti i ponuđeni modeli sa Plug-in hibridnim pogonskim sklopovima. Osnovni model je Hybrid 180 e-EAT8 koja kombinuje motor od 150 KS sa električnim motorom od 81 kW i nudi potpuno električni domet od 60 km.
Glavni hibridni model je Hybrid 225 e-EAT8 koji spaja benzinski motor sa 180 KS sa istim električnim motorom od 81 kW i pruža 58 km električnog dometa. Obje varijante koriste litijum-jonsku bateriju od 12,4 kWh.
Benzinska verzija novog Peugeot 308 modela bit će pokretana s 1,2-litrenim PureTech 130 benzinskim motorom, a dizelska verzija sa 1,5-litrenim BlueHDi 130 dizel motorom.
Motori će biti upareni sa ručnim i automatskim mjenjačima, a automatski mjenjač dolazi sa “shift by wire” tehnologijom. Ova tehnologija je već viđena kod glavnog konkurenta VW Golf 8 modela. Mala ručica automatskog mjenjača izgleda elegantnije i ostavlja više prostora na centralnom grebenu.
Potencijalni kupci moći će kupiti novi 308 preko Peugeotovih maloprodaja i putem interneta, a ova opcija će biti otvorena tokom godine. Više detalja bit će poznato nakon zvaničnog lansiranja na tržište.