Novi motori PLUG-IN HYBRID PEUGEOT: Čista energija!
Novi motori PLUG-IN HYBRID PEUGEOT: Čista energija!
Tom se novom ponudom nadopunjuje gama postojećih motora za PEUGEOT 3008 te novi PEUGEOT 508 i 508 SW. Motori HYBRID i motor HYBRID4 (pogon na sva četiri točka) bit će dostupni u jesen 2019. za novi PEUGEOT 508 i PEUGEOT 3008.
Iskustvo vožnje u vozilima PEUGEOT sada je obogaćeno novim načinima vožnje koji vam jamče užitak i jedinstveni doživljaj vožnje zahvaljujući čarobnom učinku potpuno električnog načina rada (ZEV), učinkovitosti pogona na sva četiri točka(HYBRID4), vrhunskoj dinamici u sportskom načinu rada i svestranosti hibridnog načina rada.
Tehnologija je jednostavna i intuitivna te vam pruža apsolutnu slobodu: slobodu vožnje u vozilima prilagođenim gradskim cestama i neasfaltiranim stazama. Slobodu izbora: pogon na dva ili četiri točka, 225 KS ili 300 KS, limuzina, SW ili SUV. Slobodu odabira između četiri načina vožnje.
Ta dva nova motora konkretan su dokaz vizije marke PEUGEOT koja podrazumijeva uzbudljivu mobilnost bez ograničenja, koja je svakim danom sve učinkovitija. #UnboringTheFuture.
Tehnologija PLUG-IN HYBRID
PEUGEOT predstavlja svoju gamu punjivih hibridnih motora kao prvi konkretan dokaz svojim klijentima da ih očekuje mirna i još ugodnija budućnost. Motori HYBRID i HYBRID4 s mogućnošću punjenja rade u kombinaciji s benzinskim motorom.
Odlikuju se najsuvremenijim tehnološkim rješenjima. Njihovo kombiniranje za korisnike je jednostavno i potpuno transparentno.
Benzinski motor s unutarnjim izgaranjem
Motor 1.6L PureTech prilagođen je dodavanjem elektropokretača ili posebnog prednjeg dijela sistema hlađenja. Razvija 180 KS u motoru HYBRID i 200 KS u motoru HYBRID4.
Novi električni automatski mjenjač
Motor PureTech povezan je s novim automatskim mjenjačem s osam stupnjeva prijenosa e-EAT8 (Electric Efficient Automatic Transmission – 8 speeds), ekskluzivnim za punjive hibridne motore Marke PEUGEOT.
Električni motor povezan je s mjenjačem i razvija 110 KS / 80 kW na prednjoj osovini.
Kako bi prijelazi između rada električnog motora i motora s unutarnjim izgaranjem bili optimalni i neprimjetni, pretvarač okretnog momenta koji se inače upotrebljava s motorom s unutarnjim izgaranjem svoje mjesto ustupa kvačilu s više diskova uronjenom u ulje. Sve te promjene donose povećanje okretnog momenta od 60 Nm i veću odzivnost motora.
Stražnja osovina s električnim pogonom
U inačicama HYBRID4 multilink stražnja osovina opremljena je pretvaračem, električnim motorom snage 110 KS / 80 kW i reduktorom kako bi se zajamčio pogon na sva četiri točka. Njezina ugradnja nije utjecala na prostranost.
Litij-ionska baterija
Litij-ionska baterija visokog napona (300 V) ugrađena je ispod sjedala u drugom redu na verzijama HYBRID i HYBRID4.
Baterija ima kapacitet između 11,8 kWh (HYBRID) i 13,2 kWh (HYBRID4), što je najviše na tržištu. Taj kapacitet omogućuje potpuno električnu vožnju do 50 km prema normi WLTP(2) (60 kilometara prema normi NEDC(1)).
Da bi se maksimalno iskoristio električni pogon, zadani način rada bit će način bez emisija (Zéro Emission) uvijek kad to razina napunjenosti baterije omogućava. U potpuno električnoj vožnji može se postići do 135 km/h prije nego što vožnju preuzme motor s unutarnjim izgaranjem.
Jednostavno i brzo punjenje baterije
Za potpuno punjenje potrebno je:
- 7 sati sa standardnom utičnicom (punjač od 3,3 kW, 8 A)
- 4 sata sa snažnijom utičnicom tipa Green'up® (punjač od 3,3 kW, 14 A)
- manje od 1h45 ako upotrebljavate Wallbox (punjač od 6,6 kW u opciji, 32 A).
Svjetla koja okružuju utičnicu za punjenje omogućuju jednostavno i brzo očitavanje razine napunjenosti. Dok je utičnica priključena, različite boje označavaju napredovanje punjenja.
Otvor za punjenje diskretno je ugrađen na stražnjem lijevom blatobranu vozila (simetrično otvoru spremnika za gorivo). Kabel za punjenje može se jednostavno pospremiti u posebnom dijelu ispod podnice prtljažnika.
PEUGEOT 3008 GT HYBRID4: svuda i uvijek
SUV PEUGEOT 3008 pokazuje snagu koja dosad nije bila viđena u toj seriji vozila PEUGEOT i dobiva jednu novu dimenziju zahvaljujući visokoučinkovitoj verziji motora HYBRID4. Ta prvoklasna izvedba dolazi s pogonom na sva četiri točka i postiže snagu od 300 KS / 220 kW.
To je rezultat kombinacije motora PureTech od 200 KS / 147 kW i dva električna motora (jedan na prednjoj osovini i drugi na stražnjoj osovini) od kojih svaki razvija snagu od 110 KS / 80 kW.
Ubrzanje od 0 do 100 km/h postiže se u 6,5 sekundi. Kapacitet baterije iznosi 13,2 kWh za potpuno električni domet od 50 km prema normi WLTP(2) (60 kilometara prema normi NEDC (1)).
Pogon na sva četiri točka omogućuje poboljšanu vučnu silu na zahtjevnim podlogama. Rezultat je savršeno prianjanje: neovisno o tome je li cesta mokra, prekrivena blatom ili snijegom ili pak zavojita, snaga se ravnomjerno raspoređuje na sva četiri točka vozila.
PEUGEOT 3008 HYBRID4 nudi, dakle, veliku snagu i pogon na sva četiri točka, dok je emisija CO2 najniža na tržištu: manje od 49 g CO2 po kilometru prema normi WLTP(2).
Nova multilink stražnja osovina pruža iznimnu udobnost za putnike u drugom redu. Njezina ugradnja nije utjecala na prostranost niti na obujam prtljažnika iznad podnice.
Motor HYBRID4 dostupan je samo u izvedbi GT s ekskluzivnim presvlakama Alcantara® sive boje Gréval i ukrasnim elementima od prave hrastovine u sivoj boji. Dostupni su i novi sistemi za pomoć u vožnji (ADAS) koji su preuzeti s novog modela PEUGEOT 508: prilagodljivi regulator brzine s funkcijom Stop & Go i sistem pomoći za održavanje putanje u voznom traku.
Nekoliko mjeseci nakon izlaska na tržište gama motora HYBRID4 bit će obogaćena verzijom motora HYBRID za pogon na dva točka snage 225 KS (165 kW), koji će ujediniti motor PureTech snage 180 KS / 132 kW s električnim motorom snage 110 KS / 80 kW.
PEUGEOT 508 i 508 SW HYBRID: potpuno učinkoviti
Novi PEUGEOT 508 HYBRID i 508 SW HYBRID u pogonskom sklopu povezuju motor PureTech 180 KS/132 kW s električnim motorom snage 110 KS/80 kW za najveću ukupnu snagu od 225 KS/165 kW.
Pri izradi motora HYBRID koji se nalazi u novim modelima PEUGEOT 508 i 508 SW posebna je pažnja posvećena pružanju dodatnog užitka u vožnji. Troškovi upotrebe optimizirani su zahvaljujući najvišoj razini učinkovitosti s emisijom CO2 manjom od 49 g CO2 po kilometru prema normi WLTP(2).
Kapacitet baterije od 11,8 kWh jamči 100 % električnu autonomiju od 40 km prema normi WLTP(2) (50 kilometara prema normi NEDC(1)).
Ugradnja pogonskog sklopa izvedena je bez ikakvih kompromisa. Prostranost je ostala netaknuta, a obujam prtljažnika jednak je onome u modelima s motorom s unutarnjim izgaranjem (487 l za PEUGEOT 508 i 530 l za PEUGEOT 508 SW).
Taj je motor dostupan u tri izvedbe:
- Allure (i Allure Business): ključni modeli game s vrhunskom opremom,
- GT Line: za dinamičan ugođaj,
- GT: vrhunska ekskluzivna izvedba koja u seriji nudi jedinstvene presvlake Alcantara® sive boje Gréval.